ניצלתי בזכות אומנויות הלחימה

"סיימתי את משמרת הלילה במסעדה שבה עבדתי ויצאתי לכיוון תחנת האוטובוס" סיפרה צעירה מדרום הארץ לכתבנו בדרום. "שמתי לב שהבחור שישב במסעדה והביט עליי במבט מוזר מתחיל לעקוב אחריי" היא משחזרת. נ' המשיכה בהליכה תוך שהיא מגבירה את הקצב. "לפתע הוא דחף אותי לסמטה החשוכה בצד הדרך. מזל שמגיל קטן אני עוסקת באומנויות לחימה, אחרת זה יכול היה להיגמר רע… אני רק חושבת מה היה יכול לקרות אם חס וחלילה מישהי אחרת, חסרת ישע, הייתה נקלעת לאותה סיטואציה" היא מסכמת.

מפאת צניעותה נ' לא פירטה לפרטי פרטים את המקרה המצמרר, אך ממה שאנו יודעים לומר מחקירותיו של החשוד באונס וממצלמות האבטחה של עסק הסמוך לסמטה, הוא עצמו התפלל שהמשטרה כבר תגיע. מהחקירות עולה כי אכן החשוד דחף אותה אל הסמטה וניסה ללפות אותה ולבצע בה את זממו. ברגע אחד נ' התעשתה, עם שתי תנועות חדות היא הפילה אותו על המדרכה, הדגימה עליו כמה תרגילים כואבים מעולם אומנויות הלחימה וקמה מיד להתקשר למוקד 100. החשוד,שכנראה חשב שהמזל שיחק לנ' לא יאיר לה פנים שובה והפעם ניסה לכפות את עצמו עליה מאחור. "זה כבר היה צעד שהוא הצטער עליו" סיפר גורם בכיר במחלקת חקירות. "כאשר הגיעה הניידת מצאנו את החשוד חסר הכרה עם חבורות רבות אך לא במצב של סכנת חיים. כנראה שהגברת ידעה מה היא עושה, היא הפגינה קור רוח ונטרלה את החשוד" הוא סיכם. בית המשפט האריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים.

לא רק מרביצים מכות

יחד עם זאת שכמובן שאומנויות לחימה מלמדות אותנו להגן על עצמנו ולהגיב במידת הצורך, זה רק מוצר אחד מתוך סל הדברים שאנו רוכשים מהן. חוגים ושיעורים לאומנויות לחימה, בייחוד בגילאים צעירים מקנים הרבה מעבר למכות. בחוגים אלו הם לומדים עבודה תחת לחץ ושמירה על קור רוח, התמודדות עם אנשים שונים, כבוד האדם וההירארכיה בקבלת מרות, סבלנות, יושר וערכים נוספים רבים.

מקום לגדול בו

אביטל קרן מאמנה האישי של נ', המאמן הראשי של בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי, פותח את שעריו למסלול הכשרת הלוחמים לקבוצות נפרדות ומיוחדות: לילדות החל מגיל-8 ומעלה נערות ובוגרות. תכניות ההוראה של המסלול עוצבו עם מומחים להתפתחות האישית של המתאמנות מחד ובחינוך לכל קבוצות הלוחמות מאידך.

השיעורים מתבצעים בקבוצות קטנות על מנת להבטיח יחס אישי ולימוד יסודי ומקיף את כל תחומיי הלחימה המשולבת.

הנכם מוזמנות ליצור קשר וביחד נדאג לעתיד בטוח וערכי יותר לילדות נערות והנשים שלנו.

הערה 1

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here