נפתח מרכז צאלה למנהיגות ערכית ולגיוס משמעותי לצה
דוברות עיריית עכו

במעמד ראש העיר עכו, שמעון לנקרי ויו"ר עמותת צאלה ומנכ"ל משרד הפנים לשעבר, ד"ר שוקי אמרני נחנכה השבוע במרכז צעירים עכו תכנית של עמותת צאלה למנהיגות ערכית ולעידוד לגיוס משמעותי בצה"ל.

באירוע הפתיחה השתתפו בין השאר מנהל אגף נוער וצעירים, אלי חביב, עו"ד אלי סבן שיכהן בהתנדבות כיו"ר צאלה בעכו, אל"מ במיל' איתן מטמון המרכז את פעילות ההכנה לצה"ל בעיר, בני נוער ואורחים נוספים.

עמותה צאלה פועלת לשיפור פני החברה הישראלית בראייה מערכתית וא-פוליטית, דרך פיתוח וקידום מנהיגות איכותית, חיזוק הסולידריות בחברה הישראלית והטמעת המעורבות החברתית. העמותה פועלת בין השאר להעצמת אוכלוסיות מוחלשות, תוך רתימת רשויות מקומיות.

נפתח מרכז צאלה למנהיגות ערכית ולגיוס משמעותי לצה"ל במרכז צעירים עכו
דוברות עיריית עכו

לנקרי: "בעכו – אנו משקיעים משאבים רבים בפעילות ערכית לעידוד גיוס משמעותי לצה"ל, ונתוני הגיוס בעיר אף מרשימים ועולים בהתמדה. החברה הישראלית היא חברה רב גונית, וכל נער בוגר מרגיש עם גיוסו לצה"ל שהמקום שמאפשר לו להרגיש שייך הוא השירות הצבאי.אנו משתדלים לתת לכל בני הנוער את ארגז הכלים המתאים ביותר עבורם כדי שיחוו שירות מיטבי ומשמעותי".

לנקרי אמר, כי הוא  מאמין, שבאמצעות הפעילות של מרכז צאלה נוסיף כלים לבני הנוער המצוינים שלנו.

ד"ר אמרני אמר, כי הוא שמח על פתיחת התכנית בעכו ובכוונתם לתת דגש מיוחד על קידום וטיפוח בני הנוער לאהבת המולדת, לערכים, לסולידריות, להתנדבות ולאזרחות טובה. אני קורא לתושבי העיר שיש להם את הנכונות והיכולת להצטרף לצאלה ולסייע".

נפתח מרכז צאלה למנהיגות ערכית ולגיוס משמעותי לצה"ל במרכז צעירים עכו
דוברות עיריית עכו

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here