נתנאל כהן מונה למנכ
דוברות עיריית עפולה

נתנאל כהן תושב העיר שהחל את דרכו הציבורית במחלקת הנוער ובמרכז הצעירים של עיריית עפולה כאשר היה סטודנט, יסגור בקרוב סוג של מעגל כאשר יעמוד בראש החברה הכלכלית העירונית.

דירקטוריון החברה הכלכלית של עפולה אישר את מינויו של נתנאל כהן לתפקיד מנכ"ל החברה. כהן, בן 32, יליד עפולה ובוגר מערכת החינוך בעיר סיים לאחרונה את תפקידו במגזר הציבורי כמנהל תחום פיקוח, מכרזים ובקרה ברשות השירות האזרחי ויעבור מעתה לנהל את החברה הכלכלית בעיר לאחר שנבחר פה אחד ע"י ועדת הבחירה החיצונית שמינה אגף התאגידים העירוניים במשרד הפנים. כהן הינו בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת חיפה, בוגר קרן אייסף, הקרן הבינלאומית לחינוך.

נתנאל כהן מונה למנכ"ל החברה הכלכלית בעפולה
דוברות עיריית עפולה

עבור כהן מדובר בסוג של סגירת מעגל אישית שכן הוא התחיל את דרכו המקצועית ברשות המקומית עוד שהיה סטודנט פעיל במחלקת הנוער, במכרז הצעירים וכן באגף התרבות העירוני. לאחר מכן עבר לנהל פרויקטים ארציים לקידום הפריפריה בלשכת סגן שר החינוך. כיום, כאמור, עובד ברשות השירות האזרחי שם הוא משמש כיו"ר ועד העובדים ויו"ר הועד המקומי של מושב אליקים במועצה אזורית מגידו.

ראש העיר ויו"ר הדירקטוריון, אבי אלקבץ, רב העיר שמואל דוד, סגני ראש העיר חביב פרץ ושלמה מליחי, מנכ"ל העירייה שלום שלמה, מנהלי אגפים ומחלקות ברשות ובני משפחתו של כהן השתתפו השבוע בקבלת הפנים שנערכה לכבודו. אלקבץ בירך על המינוי, איחל לכהן הצלחה וציין כי החברה הכלכלית זקוקה לכוח נמרץ ואנרגטי כדי להביא להבראתה וכי צפויה לנתנאל עבודה רבה. "אני סמוך ובטוח כי החברה תנוהל על ידי נתנאל במקצועיות ויעילות, עבודה רבה לפנינו ונעשה כל שיידרש להצמיח את החברה מחדש".

נתנאל כהן מונה למנכ"ל החברה הכלכלית בעפולה
דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here