עכו: שיתוף הציבור בפורום עירוני לצרכים מיוחדים

פורום צרכים מיוחדים בהובלת היחידה לעבודה קהילתית במנהל הרווחה בעיריית עכו החל בימים אלה בשיתוף ציבור לצד מנהלי הארגונים השונים.

מדובר בפורום ייחודי, מקצועי ורחב הכולל את כל מנהלי הארגונים/התכניות/עמותות ושירותים העוסקים בתחום אנשים עם מוגבלות (חושית, פיזית, קוגנטיבית, תקשורתית, נפשית) בעיר ומייצר שיתופי פעולה בין ארגוניים לטובת קידום השוויון, הנגישות והשילוב של אנשים עם מוגבלות בעיר ובקהילת עכו.

בפורום חברים פעילים חברתיים מתוכנית קהילה נגישה ואמהות פעילות לילדים עם צרכים מיוחדים של מרכז המשפחה (שתיהן תוכניות פרי שותפות בין משרד הרווחה ולמרכזים הקהילתיים בעיר).

הפורום כבר החל בשיתופי פעולה ועבודה משותפת סביב חודש השוויון לאנשים עם מגבלות. בין השאר נערכו מגוון אירועים בתחומים שונים כמו הסברות בבי"ס, אירועי תרבות וספורט, סיורים בעיניים נגישות ועוד. כמו כן, התקיימו שיתופי פעולה סביב אולימפיאדת המיוחדים במסגרת יום המעשים הטובים, יצירת תחפושות מותאמות לילדים על כיסאות גלגלים בבי"ס ניצנים וזו רק תחילת הדרך.

בפורום שותפים בי"ס לחינוך מיוחד (איל וניצנים), רשת המרכזיים הקהילתיים, תכנית עמיתים, רעים, רכזת אוכלוסיות מיוחדות, קהילה תומכת נכים, גלגלים -מועדון חברתי לנכים, תוכנית רמפה, מערך דיורי קשר ועתיד חדש, א.ד.נ.מ שילובים, עמותות וארגונים, איל"ן, אקי"ם, נגישות ישראל צפון, אהב"ה, אתגרים, כיוונים, ק.ש.ר, אנוש, בית הגלגלים. שכולו טוב- חנות סיפור חוזר,.עמינדב, רכזת שילוב צעירים עם מוגבלות -מרכז הצעירים.

תנועות נוער, כנפיים של קרמבו, בני עקיבא שבט יובל, יחידת הנוער העירונית ומתנ"ס העיר העתיקה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here