קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

עיריית עפולה סיימה את הקמתם של שני אולמות, הראשון ב'קריית הספורט ע"ש בגין' והשני סמוך לבית הספר 'נופים' בעפולה עילית. 

עיריית עפולה ממשיכה בהקמתם של מתקני ספורט ברחבי העיר: בימים אלה הסתיימה בנייתם של שני הכילי ספורט חדשים ברחבי העיר בעלות של כ-16 מיליון שקלים, במסגרת התכנית לפיתוח מתקני הספורט בעיר ובסיוע משרד התרבות והספורט. 

בנייתו של האולם הראשון מסתיימת בימים אלה ממש ב'קריית הספורט בגין" הנמצאת בכניסה הדרומית של העיר על פינת הרחובות 'שדרות מנחם בגין' ורחוב 'קרן היסוד'. יש לצין שקריית הספורט כוללת גם מגרש כדורגל שחבק – שחקן בקהילה שכבר נחנך ופתוח לשימוש הציבור ובמים אלה החלה בנייתו של אצטדיון כדורגל רשמי חדש, שלישי במספר בעיר עפולה, אחרי האצטדיון העירוני בעפולה עילית והאצטדיון בגבעת המורה, שישמש את קבוצות מחלקת הנוער ובית הספר לכדורגל של הפועל עפולה. האולם החדש כולל פרקט איכותי וכ-250 מושבים, ומלבד קבוצות הכדורסל השונות הפעילות בעיר, ישמש גם את תלמידי בית הספר 'גוונים' הסמוך וילדי השכונות בדרום העיר. 

האולם השני שבנייתו מסתיימת גם כן בימים אלו וגם בו תהיה זירת כדורסל ומתקנים להתעמלות קרקע וקרוספיט. אולם הספורט המשודרג ישרת את תלמידי בית הספר "נופים", ואת תושבי שכונת עפולה עילית ודיירי השכונה החדשה "עפולה הירוקה" החדשה שבימים אלה מתחילים לאכלס דירות. עלות הקמתם הכוללת של שני האלומות החדשים מוערכת בכ-16 מיליון שקלים מתקציב משרד התרבות והספורט ועיריית עפולה והן חלק מתוכנית לפיתוח, הקמה ושדרוג של מתקני ספורט ברחבי העיר עפולה כגון קירוי בבית הספר 'נועם מוריה' לצד הקמת מערכות מיזוג חדשות בתיכונים של 'אורט יהודה' ו'אורט אלון'. 

ראש העיר, אבי אלקבץ, אמר: "לצד הקמתם של מוסדות חינוך, ממשיכה עיריית עפולה להקים גם מוסדות ציבור וספורט במטרה לעודד ולטפח אורח חיים ספורטיבי, תוך טיפוח ספורטאים מצטיינים לצד הפקת אירועים עממיים ותחרותיים לאורך השנה".

קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here