העירייה הציבה מכולות אשפה בעלות של כ-200 אלף שקלים
קרדיט: עיריית עפולה.

עיריית עפולה הציבה מכולות אשפה חדשות בשכונת C-1 כחלק משיפור פני השכונה שהולכת ונבנית בימים אלו. במקביל מקדמת העירייה את הקמת הפארק המרכזי שיחצה את השכונה לכל אורכה.

עיריית עפולה מרימה הילוך בשכונת C-1 החדשה. בימים אלה הציבה העירייה חמש מכולות אשפה חדשות שנרכשו בעלות של כ-200 אלף שקלים ופוזרו בשכונה. בנוסף, ממשיכה העירייה להשקיע בתשתיות כאשר לצד בנייתם של ארבעה גני ילדים חדשים שנבנו השנה, מקדמת בימים אלה הרשות את הקמתו של בניית פארק רחב ידיים אשר יחצה את השכונה לכל אורכה, כך שהילדים לא יצטרכו לחצות כבישים, ויושלם בחודשים הקרובים. כמו כן תקים העירייה בשכונה גני משחקים ותטפח גינון ברחבי השכונה.

העירייה הציבה מכולות אשפה בעלות של כ-200 אלף שקלים
קרדיט: עיריית עפולה.

גורמים בעיריית עפולה ציינו השבוע שהם מודעים לטענות התושבים בשכונה וקשובים להם. "צר לנו כי אכלוס מוטעה של השכונה בעבר, שנבע מאינטרסים לא ברורים, גרם למצב שבו תושבי השכונה לא זוכים עדיין לפיתוח הראוי וזאת מכיוון שלא ניתן להשלים פיתוח במצב בו בתי השכונה מפוזרים על שטח כה נרחב אשר הולך ונבנה" אמרו אותם גורמים והוסיפו: "גם אם נשקיע כעת עשרות מיליוני שקלים אלה ירדו לטמיון שכן כל מה שנשדרג עכשיו ייהרס בעתיד על ידי קבלנים שייכנסו להליך של בנייה בשכונה. תכנון נכון הוא כזה שבו בונים בשטח מוגבל מסוים, משלימים בו פיתוח ועוברים לחלק הבא בצורה מסודרת".

יחד עם זאת הבטיחו בעירייה כי על אף המגבלות, העירייה באמצעות אגף הנדסה ימשיכו לעשות הכל כדי לפתח את השכונה וכבר בימים אלה שוקדים על עוד פרויקטים ואת התוצאות נראה כולנו בהמשך.

העירייה הציבה מכולות אשפה בעלות של כ-200 אלף שקלים
קרדיט: עיריית עפולה.

לאחר הצבת הפחים והמשך העבודות על הפארק המרכזי, הודו בוועד של השכונה לראש העיר ויו"ר הוועד אהרון מלכה אמר בשם חברי הוועד: "לפני כחודש עשינו סיור עם ראש העיר וחברי העירייה והעלינו את נושא הפחים שהם בין המטרדים העיקריים שלנו. ראש העיר אלקבץ אמר שיטפל בזה למרות שזה לא משהו שהוא צריך לעשות והפחים הם חלק מהשטח הפרטי שלנו. השבוע הגיעו בבוקר והחלו בהחלפות של 5 פחים בשכונה לפחים גדולים כמו שביקשנו. אנו רוצים לומר תודה בשם הוועד והתושבים לכפיר חנוכה הצינור המקשר בינינו לעירייה, לכל העוסקים במלאכה וכמובן לראש העיר היקר שעושה וטורח למעננו, נשמח לעוד הרבה שיתופי פעולה והפתעות כאלו בעתיד הקרוב מעריכים מאוד. חברי הוועד אהרון, רמי, בת-חן והתושבים".

העירייה הציבה מכולות אשפה בעלות של כ-200 אלף שקלים
קרדיט: עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here