משפחתו של יצחק שמיר אישרה את קריאת הרחוב על שמו
קרדיט צילום: עיריית עפולה

וועדת השמות העירונית החליטה לקרוא את הרחוב המרכזי בשכונה החדשה בעפולה עילית על שמו של ראש הממשלה לשעבר יצחק שמיר ז"ל. העירייה ביקשה את אישור המשפחה ונכדו של שמיר היא לביקור במקום והודה לעירייה על המחווה המרגשת.

תתחילו להתרגל: רחוב יצחק שמיר, כך ייקראו לרחוב הראשי והציר המרכזי בשכונה החדשה הנבנית בימים אלה בעפולה עילית ותכלול מאות יחידות דיור. כזכור, לפני כחודשיים בדיון של וועדת השמות נקבע כי הרחוב הראשי של השכונה יישא את שמו של יצחק שמיר ז"ל (1915-2012) שכיהן כראש ממשלה השביעי של ישראל לסירוגין במשך שש שנים כולל פעמיים בממשלת אחדות יחד עם שמעון פרס ז"ל.

משפחתו של יצחק שמיר אישרה את קריאת הרחוב על שמו
קרדיט צילום: עיריית עפולה

לאחר אישור ההצעה על ידי וועדת השמות וראש העיר אבי אלקבץ, יצר יו"ר הוועדה סגן ראש העיר עו"ד צורי כהן קשר עם משפחתו של שמיר ז"ל כדי להזמינם להתרשם מהרחוב והשכונה החדשה ולקבל את אישורם. אלעד, נכדו של שמיר ובנו של שר החקלאות ופיתוח הכפר לשעבר ח"כ יאיר שמיר, הגיע לאחרונה לביקור בשכונה החדשה, הופתע מהבנייה המואצת ואמר לסגן ראש העיר כהן כי מדובר ברחוב יפה וראוי. עוד הוסיף שמיר והודה לעיריית עפולה, לעומד בראשה אבי אלקבץ וליו"ר הוועדה צורי כהן על המחווה המרגשת ואישר כמובן את הבקשה.

יש לציין כי וועדת השמות אישרה באופן עקרוני את קריאת הרחובות הקטנים בשכונה על שמם של אירועים משמעותיים בהיסטוריה של המדינה וגיבורי ישראל אך החלטות אלה אמורות עדיין לעבור אישורים נוספים בטרם יפורסמו ברשומות.

משפחתו של יצחק שמיר אישרה את קריאת הרחוב על שמו
קרדיט צילום: עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here