עפולה: נפתחו צהרונים בכל גני הילדים בעיר
קרדיט צילום: עיריית עפולה

במינהל החינוך רשמו הישג נפלא שהצליחו לפתוח כבר בשבוע השני ללימודים 32 צהרונים בכל גני הטרום חובה בעיר. הבשורה: לראשונה השנה ייהנו הילדים בצהרונים משני חוגי העשרה וארוחה חמה באותו מחיר.   

עיריית עפולה בשירות ההורים: צוות הגיל הרך במינהל החינוך העירוני רשם השבוע הישג נפלא כאשר הצליח לפתוח 32 צהרונים, כמספר גני הטרום חובה בעיר. כידוע, ילדי הטרום חובה בכל הרשויות במדינה מסיימים את יום הלימודים בשעה 14:00 בצהריים, דבר המקשה על ההורים המבקשים לצאת לעבודה למצוא סידור לילדים. המענה הנכון לבעיה היא הארכת יום הלימודים מהשעה 14:00 ועד השעה 16:30 באמצעות הפעלת צהרונים של התכנית הממשלתית "ניצנים" בשיתוף משרד החינוך.

עפולה: נפתחו צהרונים בכל גני הילדים בעיר
קרדיט צילום: עיריית עפולה

ראש העיר אבי אלקבץ וראש מינהל חינוך טינה ולדמן המודעים לפער השעות שנוצר הנחו את צוות גני הילדים להוריד את סף ההרשמה של הילדים למינימום ובכך אפשרו לפתוח 32 צהרונים כמספר גני הטרום חובה בעיר, חלקם עם 15 ילדים בלבד והכל במטרה לסייע להורים ולמנוע טרטור של ילדים מהגן הקבוע לגנים אחרים בהם מתקיים צהרון. בנוסף, מציינים במינהל החינוך, ייפתח השנה לראשונה צהרון בגן לחינוך מיוחד (בשכונת C1) אליו נרשמו 8 ילדים.

יש לציין כי מדובר בצהרונים בעלות נמוכה של 450 שקלים בלבד לחודש בעבור פעילות לאורך כל השבוע (ימים א-'ה') עד השעה 16:30 ובימי חופשה בין השעות 7:30-16:00. חשוב לציין כי ילדי הצהרונים ייהנו שני חוגי העשרה וכן מארוחה חמה ומגוונת של חברת קייטרינג המאושרת ומבוקרת על ידי משרדי החינוך והבריאות  וכוללת מנת פחמימה, מנת חלבון, ירק מבושל, ירקות טריים לחם מלא ופרי.

עפולה: נפתחו צהרונים בכל גני הילדים בעיר
קרדיט צילום: עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here