דוברות עיריית מגדל העמק

לאחר שנחנך לפני שלוש שנים בפארק רבין העץ הייחודי עליו תלו זאטוטי מגדל העמק את המוצצים, חזרו לשם השבוע ילדי העיר החדשים לטקס פרידה מהמוצץ

רבים בינינו זוכרים את הרגע שבו צריך לגמול את הילד או הילדה מהמוצץ. יש כאלה שנעזרו בסיפורים כגון 'השועלה והזאב', שבערמומיות רבה גררו את המוצץ של הילד ליער ומאז נעלמו עקבותיו או מתן ממתק לילד כתחליף להרגל.
כזכור, לפני שלוש שנים ילדי מגדל העמק זכו לעץ מיוחד שסייע להורים בתהליך הגמילה של הקטנים אשר תלו את המוצצים שלהם על העץ ונפרדו מהם לשלום. העץ שזכה לשם "עץ המוצצים" ממוקם ב"פארק רבין" אליו הגיעו הילדים יחד עם הוריהם, כדי לתלות את המוצץ ביום הראשון לגמילה יחד עם מוצצים של ילדים אחרים ובכך להיפרד מהם לשלום ובעתיד יהיה ניתן לבוא  לבקר במידה והילד התגעגע יתר על המידה.

מדובר ביוזמה של עיריית מגדל העמק באמצעות המרכז לפיתוח ההון אנושי והיא מבוססת על ספרה של הסופרת ילדים לי טרכטמן, בו מתואר כיצד נועה, אשר חוגגת יום הולדת שלוש, על-פי המסורת שבגן, תולה את המוצץ על עץ מיוחד בחצר.
השבוע, לאחר שלוש שנים, חזרו ילדי העיר החדשים לעץ כדי להיפרד גם הם מהמוצצים אותם תלו. במהלך הפעילות נהנו הילדים גם מהפנינג מתנפחים, סדנאות, דוכני מזון והצגת ספורטרון.

"עץ המוצצים" 4.0
דוברות עיריית מגדל העמק

לרכישת מגוון מוצצי ביבס במחירים הזולים ביותר בישראל בקרו באתר של ליטל פיט – מוצרי לתינוקות וילדים ורכשו אונליין.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here