קרדיט צילום: המחנות העולים.

חניכי תנועת הנוער "מחנות העולים" במגדל העמק פתחו את השנה עם גיבוש וטקס השבעה מרגש במהלכו קיבלו החניכים את החולצות הכחולות של התנועה.

"מחנות העולים" במגדל העמק פתחו את השנה עם גיבוש וטקס השבעה מרגש
קרדיט צילום: המחנות העולים.

יצאו מ"הקוביה": חניכי תנועת הנוער "המחנות העולים" הפעילים במהלך השנה במועדון 'הקוביה' יצאו לטיול גיבוש לפתיחת שנת הפעילות בנחל ציפורי. חניכי כיתות ד'-ט' נהנו מפעילויות שונות עם המדריכים שלהם שכללו משחקי דרך במסלול שהחלו בפאתי קיבוץ רמת יוחנן והסתיימה בעלייה מאתגרת ליישוב הקהילתי נופית. בסוף המסלול עברו החניכים טקס השבעה מרגש וקיבלו חולצות תנועה כחולות המסמלות את החברות בתנועה. חניכי שכבה ט' לעומת זאת ניווטו במהלך הלילה וביום למחרת עסקו בהכנת ההשבעה של החניכים הצעירים. רון גינזבורג, רכז פעילות השכבה הצעירה (ד-ו) סיפר: "במפגש החינוכי עם הילדים אנחנו לומדים להכיר בהם צדדים נוספים ומצליחים לייצר מפגש ייחודי ולא מובן מאליו. אנחנו שמחים תמיד לצאת עם חניכים לטיולים ברחבי הארץ ולהפוך איתם את החוויה הזאת למשמעותית ובלתי נשכחת. אני מודה להורי החניכים על האמון ועל שיתוף הפעולה ומצפה לפעילויות הבאות".

בסניף התנועה במגדל העמק ציינו כי בפעילות של התנועה במועדון 'הקוביה' ברחוב תדהר לוקחים חלק חניכים בכיתות ד'-י"ב, החל מפעילות במחנה (סניף) במהלך ימי השבוע (ב,ג,ה,ו), דרך סמינרים אזוריים וארציים, טיולים, מחנות, פרויקטים קהילתיים ופעילות מועדון פתוח. עוד הוסיפו כי במהלך חופשת חג החנוכה הקרוב תתקיים פעילות אתגרית המיועדת לחניכי שכבות ד-ו תחת השם "הקוביאדה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here