נאיל זועבי מארח את ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית הספר בניהולו. צילום: אדהם זועבי

"לא שררה אני מבקש כי אם שליחות למען  כלל החברה בישראל"

נאיל זועבי דמות אהובה ואהודה בעמק ובגליל וברחבי ישראל , במגזר היהודי והערבי הוא הדבר החם בתנועת הליכוד ובקרבת ראש הממשלה המבקשים לשריינו ברשימת הליכוד במקום ריאלי. " אני לא הסיפור אלא גודל האירוע ההיסטורי בו מפלגת השלטון, הליכוד בוחרת במודע להציב נציג המגזר במקום ריאלי , מתוך כבוד וההערכה לציבור הערבי ישראלי המבקש שותפות ומאס בבדלנות" אומר נאיל זועבי.

מיום עומדו על דעתו וכדרך חיים בחר נאיל זועבי , איש חינוך מוערך, פעיל שלום ותיק , לפעול למען השתלבות וחיבור בין יהודים וערבים , זועבי האמין  בשותפות מתוך כבוד , זכויות וחובות, שיווין והכרה במדינת ישראל כמדינת העם היהודי המעניקה שוויון זכויות מוחלט למיעוטים , לכבד את סמלי המדינה, את הדגל וההמנון , לשרת בשירות לאומי  ולהיות אזרחים בעמדות השפעה  בקדמת העשייה במדינת ישראל .

השבוע נחשף כי אחד מששת המקומות אותם ביקש ראש הממשלה  בנימין נתניהו לשריין הינו נאיל זועבי ,מנהל בית ספר עד לפני כחודש, פעיל שלום." השם של מי שיהיה נציג ערביי ישראל בתנועת הליכוד הוא פחות חשוב עבורי, העניין בראייה מרחבית  זהו אירוע היסטורי ומכונן , תנועת השלטון, תנועת הליכוד מציבה מועמד ערבי ישראלי במקום ריאלי , מקום בו ישנה יכולת השפעה .אומר נאיל זועבי ומוסיף , אני מברך ושמח על ההזדמנות ההיסטורית.

הציבור הערבי בישראל כמהה וצמא לשותפות, להיות חלק משמעותי , הציבור הערבי ישראלי מאס וקץ בנציגיו בכנסת אשר מעבר לפרובוקציות וצעקות לא עשו כמעט דבר לקידומו של הציבור הערבי ישראלי . אני ניגש להתמודדות בהתרגשות עצומה מתוך כבוד למוסד חשוב זה , מתוך אמונה שלא שררה וכבוד אני מבקש אלא שליחות והשפעה לציבור הערבי ישראלי וכלל הציבור ."

השבוע צפוי ראש הממשלה להכריז על נאיל זועבי כנציג המגזר המשוריין על ידי נתניהו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here