קרדיט - Canva

כאשר זוג עומד להינשא הקשר שלו נמצא בשיאו והדבר האחרון עליו ירצה לחשוב הוא אפשרות לגירושין בעתיד. עם זאת, הסטטיסטיקה לא משקרת: כל זוג שלישי בישראל בוחר בסופו של דבר להתגרש. בשל עליית שכיחות המהלך, עולה גם המודעות לחשיבות הרבה לעבור אותו בצורה רגועה ולא במלחמות והתכתשויות. אחד הצעדים שיכול לעשות זוג לפני נישואין כדי להקל על עצמו במקרה של גירושין הוא עריכת הסכם ממון אצל עורך דין לענייני משפחה מומלץ. הדבר  משמעותי במיוחד אם כל אחד מבני הזוג הספיק לצבור רכוש לבדו ויעדיף שיישאר בבעלותו וגם כשאלה נישואין פרק ב' וישנם ילדים מנישואין ראשונים. קביעת חלוקת הרכוש שישנו כעת וגם חלוקת רכוש עתידי ככל האפשר תקל במקרה של גירושין שהוא מורכב גם כך.

עריכת צוואה: הדרך שלכם לקבוע את חלוקת רכושכם

אם גירושין הוא נושא שכל עוד אינו רלוונטי מעדיפים לא לחשוב עליו, נושא חלוקת הירושה על אחת כמה וכמה. אף אחד לא אוהב לחשוב על כך שזמנו קצוב ולטפל בדברים שיעלו לאחר מותו. עם זאת, עריכת צוואה היא פעולה שמומלץ לא לוותר עליה. רק ע"י עריכת צוואה אצל עורך דין לענייני משפחה מומלץ תדעו שחלוקת רכושכם מוסדרת ושהיא תתבצע בהתאם לרצונכם. ללא צוואה חלוקת העיזבון נעשית בהתאם לחוק הירושה: עפ"י דרגת קרבה משפחתית. רבים מעוניינים להוריש מרכושם גם לאנשים קרובים שאינם בני משפחה כמו בן חורג שהקשר איתו הוא כמו עם בן ביולוגי אך לא יקבל דבר בחלוקה עפ"י חוק הירושה. צוואה גם מפחיתה את הסיכוי לסכסוכי ירושה ומחלוקות.

איך לבחור עורך דין שילווה אתכם בעניינים משפחתיים?

עניינים משפטיים בתחום המשפחה הם רגישים מאוד. לא סתם ההתייחסות לחוב מזונות שונה מההתייחסות לחובות אחרים (למשל אי אפשר לקבל עליו הפטר בהליך חדלות פירעון) או ההתייחסות לעבירת אלימות במשפחה היא מחמירה יותר (אין שימוע לפני הגשת כתב אישום בעבירה זו). לכן, גם עורך דין המלווה אתכם בענייני משפחה צריך להיבחר באופן מושכל מאוד. כדאי לבחור עורך דין לענייני משפחה מומלץ אשר אתם יודעים שהוא מקצועי מאוד. בחרו עורך דין בעל ניסיון רב אשר ענייני משפחה הם מתחומי ההתמחות המרכזיים שלו. מלבד הפן המקצועי, במיוחד בענייני משפחה שמלווה בהם גם לא מעט רגש, חשוב שעורך הדין יהיה רגיש, אמפתי וידע להכיל אתכם.

עו"ד אריאל שמילה הוא עו"ד לענייני משפחה בעל ניסיון רב המלווה את לקוחותיו במקצועיות ורגישות רבה גם במצבים מורכבים. מוזמנים ליצור קשר.

עו"ד אריאל שמילה הוא עורך דין לענייני משפלחה בעל ניסיון רב. הוא מלווה את לקוחותיו במקצועיות וברגישות בכל נושא בתחום, כולל עניינים סבוכים כמו סכסוכים. מוזמנים ילצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here