משמאל עם נבחרת בית הספר שזכו תחת הדרכתו במקום השלישי בעולם בתחרות הפיזיקה המכונה המולפאה
אלירן משמאל עם נבחרת בית הספר שזכו תחת הדרכתו במקום השלישי בעולם בתחרות הפיזיקה המכונה המולפאה

הפרס הוענק למורה ורכז תכנית 'קדם עתידים' בבית הספר, אלירן יהב, שבין הישגיו הבולטים הצעדת נבחרת בית הספר למקומות הראשונים בתחרות פיזיקה עולמית.  

המורה אלירן יהב

הוועדה לפרסי חינוך ברשת "אורט ישראל" החליטה להעניק את פרס החינוך של הרשת לנושא תפקיד ניהולי מצטיין למורה אלירן יהב מבית הספר "אורט רוגוזין" ממגדל העמק. בתעודת הערכה צוין כי ברשת אורט מביעים את מלוא הערכתם ליהב על עשייתו המבורכת. יהב, בן 33, שירת כקצין אקדמאי במסגרת העתודה האקדמית של צה"ל כמורה מקצועי ורכז לפיסיקה, הוא בעל תואר ראשון ושני בפיסיקה מאוניברסיטה העברית בירושלים ובעל ותק של 12 שנה בהוראת הפיסיקה. לפני עשור הצטרף לבית הספר כמורה לפיסיקה ב"אורט רוגוזין" וכעבור שלוש שנים מונה לרכז מקצוע הפיסיקה של בית הספר.

בשלוש השנים האחרונות הוא משמש גם כרכז תכנית 'עתידים' בבית הספר ובמסגרת התפקיד הוביל את נבחרת התלמידים המייצגת את בית הספר בתחרות הפיזיקה העולמית "המכונה המופלאה" במסגרתה הצליחה הנבחרת להשיג את המקומות הראשונים בתחרות הארצית ולזכות בתארים "חביב הקהל" (2016), מקום שלישי (2017) ומקום רביעי (2018) בתחרות העולמית. את תעודת ההערכה והפרס הכספי הנלווה יקבל יהב בטקס שייערך באוניברסיטת תל אביב במהלך חודש אוגוסט.

מנהל בית הספר דודי גריסרו אמר: "אלירן עושה את מלאכתו במסירות ובמקצועיות רבה, הקשר שלו עם תלמידיו, הערכים לפיהם הוא נוהג, איכות ההוראה, הקניית אהבת המקצוע, שיתוף הפעולה עם צוות המורים בביה"ס ועם גורמים מחוצה לו הם דוגמא למצוינות ניהולית הן בבית הספר והן ברשת אורט כולה. אני מברך את אלירן ומודה לרשת אורט על הבחירה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here