עיריית עכו

נציגי כל המפלגות הוזמנו לחתום ביום חמישי הבא על התחייבות לפעול לפיתוח הגליל, על בסיס תכנית שהכינה מועצת הגליל. המועצה מייצגת את כל יישובי הגליל והגולן והחתימה תתקיים בטקס ההשקה של התכנית באולמות האבירים בעכו.

"מועצת הגליל" שהוקמה לפני כחודשיים, תתכנס בשבוע הבא, ביום חמישי 27.2, באולמות האבירים בעכו ותציג את התכנית  "עת גליל"- קווי יסוד לממשלת ישראל לפיתוח הגליל.

"מועצת הגליל" מייצגת את כלל 95 הרשויות והאוכלוסיות בגליל ובגולן, פועלת לקידומן בראיה על-אזורית וכוללת, מגבשת ומקדמת מסרים המשותפים לכל הרשויות באמצעות "נייר אחד ושפה אחת" זאת על מנת להפוך את הגליל למוקד עוצמה למדינת ישראל.

 תכנית "עת גליל" נכתבה על ידי אשכולות הגליל, יועצים אסטרטגים ומומחים בתחומים השונים ועוסקת בתחומי הליבה השונים: פיתוח כלכלי ויצירת מקומות תעסוקה איכותיים, תשתיות ותחבורה, פיתוח התיירות, החקלאות ונכסי הטבע, קידום שירותי הבריאות, חינוך והשכלה גבוהה, חיזוק הקהילתיות והעלאת רמת המוכנות לחירום וצמצום תופעות האלימות והפלילים. לכנס ההשקה הוזמנו נציגי כל המפלגות והם עתידים לחתום על התחייבות לפעול לקידום ומימוש התוכנית במהלך כהונת הכנסת הבאה.

מועצת הגליל מורכבת מ-8 חברי הנהלה שכוללים את חמשת יושבי ראש האשכולות בגליל: מר שמעון לנקרי יו"ר אשכול גליל מערבי ויו"ר המועצה, מר משה קונינסקי יו"ר אשכול בית הכרם, מר אלי ברדה יו"ר אשכול גליל ועמקים, מר יורם קרין יו"ר אשכול כנרת עמקים ומר בני בן מובחר יו"ר אשכול גליל מזרחי. בשיתוף עם סגן יושב ראש פורום ראשי הרשויות הערביות  ד"ר ספואת אבו ריא, יו"ר פורום ראשי הרשויות הדרוזיות-צ'רקסיות מר ג'בר חמוד ויו"ר פורום הרשויות הבדואיות מר עאהד רחאל.

עיריית עכו

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here