שבוע פתוח במרכז צעירים נוף הגליל
מרכז צעירים נוף הגליל

הרצאות מקצועיות, סדנאות, מפגשי ייעוץ ועוד. מרכז צעירים נוף הגליל פותח שערים בשבוע מרוכז שכולו אירועים.

אירועי "שבוע פתוח" של מרכזי הצעירים ברחבי הארץ הפועלים ביוזמת המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל מגיעים גם לנוף הגליל עם הרצאות וסדנאות חדשניות למשך שבוע שלם. השנה, מרכז צעירים נוף הגליל, המופעל על ידי עיריית נוף הגליל, המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ומשרדים ממשלתיים נוספים, פותח את השבוע בין התאריכים 24-29.11 ומוביל אירועים בנושאים שונים כמו החברה הישראלית, רשתות חברתיות, הרצאה להורים ועוד.

שבוע פתוח במרכז צעירים נוף הגליל
מרכז צעירים נוף הגליל

כחלק מהתוכנית הרחבה יגיעו מרצים מובילים בתעשייה כמו רון כחלילי- במאי, תסריטאי ומפיק ישראלי שידבר על המורכבות של החברה הישראלית, גיא פינקלשטיין- מומחה נגישות ומיצוי זכויות בהשכלה גבוהה ומערכות חינוך- יגיע להרצאה על לקויות למידה, בשיתוף עם מועצת הנשים. בנוסף, תתקיים הרצאה להורים של מחבר רב המכר ויטאלי בוצ'אצקי בנושא "איך לגדל ילדים מאושרים" והרצאה לבעלי עסקים בנושא רשתות חברתיות. זאת ועוד, תתקיים חלוקת פליזים לחיילים בשירות חובה בשיתוף עם יחד למען החייל. כחלק מהמערך הכולל לקידום התעסוקה בעיר יתקיים באותו השבוע גם יריד תעסוקה בעיר במהלכו נציגי מרכז הצעירים יקחו חלק וינגישו ייעוץ למחפשי עבודה. בנוסף, תתקיים פעילות מיוחדת להורים וילדים בנושא החורף, בשיתוף עם תוכנית "עולמות". כל האירועים הללו יהיו במקביל לייעוצים מקיפים בנושא מלגות, אקדמיה, עסקים, יזמות וכדומה.

אינסה זלטקיס, רכזת פיתוח קהילה ומשפחות צעירות ומרכזת את השבוע הפתוח: "לאור התהליך שאנחנו עוברים במרכז ומיפוי צרכי התושבים החלטנו להביא השנה אירועים מגוונים הנוגעים במגוון אוכלוסיות. המטרה היא שכל סקטור בעיר ימצא ערך במהלך השבוע. אי לכך האנשים המובילים מהתעשייה שיגיעו לכאן במהלך השבוע ידברו לאנשי עסקים, להורים, לסטודנטים, חיילים ועוד. השבוע הזה, הינו רק חלק מהתוכנית השנתית הענפה שקיימת אצלנו במרכז הכוללת ייעוצים בתחומים שונים, קורסים, אירועים, הרצאות ועוד. השבוע הזה בפרט והשנה בכלל, אנו מביאים בשורות אמיתיות לתושבי העיר. אני מזמינה אתכם להגיע". מידע נוסף אודות האירועים ניתן למצוא בדף הפייסבוק של מרכז צעירים.

שבוע פתוח במרכז צעירים נוף הגליל
מרכז צעירים נוף הגליל

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here