הבריכה העירונית שברה את שיא ההכנסות
קרדיט: TOP שגיא כהן

הבריכה העירונית במגדל העמק שנחשבת לאחת המושקעות והמובילות באזור סיימה את עונת הרחצה בהצלחה ובהכנסות שיא

בשורה משמחת לעיריית מגדל העמק והחברה הכלכלית: מלבד העובדה שעונת הרחצה הסתיימה בשלום ללא כל תקלות, הבריכה העירונית ששופצה ושודרגה בשנים האחרונות במיליוני שקלים סיימה את עונת הרחצה האחרונה בהכנסות שיא של כ-300 אלף שקלים אותו הצליחו לקבוע למרות שמחירי המנויים והכרטיסים שנמכרו נחשבים לנמוכים באזור.

כידוע, עונת הרחצה יצאה לדרך בתחילת חודש יוני ונמשכת מדי שנה כארבעה חודשים אינטנסיביים במהלכם צוות מצומצם בראשותו של המנהל מוטי פחימה, שמפעיל מדי יום את הבריכה המהווה מוקד בילוי ופנאי עבור תושבי העיר והסביבה הנהנים משתי בריכות, מדשאות, מיטות שיזוף, כדורעף חופים וכמובן ימי כיף מרוכזים ומסיבות בריכה ענקיות, צוות המצילים אורסולה לוי, הרצל רביבו ורפי בן שבו עם אלפי מבלים והצליחו לסיים את הקיץ ללא טביעה לאחר שהיו ערניים, וצוות האחזקה והשמירה שמחה ועמי תורג'מן, רפי אזולאי, דוד תורג'מן ויהודה ניזרי.

מנהל הבריכה, מוטי פחימה אמר: "אנו שמחים שעונת הרחצה הסתיימה ללא כל תקלות ושתושבי העיר נהנו מהמתקנים ומהשירות בבריכה ומהופעה "שישי שמח" עם ירון אילן".

ראש העיר אלי ברדה המשמש גם כיו"ר החברה הכלכלית המפעילה את הבריכה הודה לשלמה קציר מנכ"ל החכ"ל למוטי פחימה מנהל הבריכה ולצוות המצילים על תפקודם ומתן השירות לתושבי העיר ואמר: "מחמם את הלב לדעת שתושבי מגדל העמק נהנים מהבריכה העירונית ומעריכים זאת בכל הדרכים והאמצעים. נמשיך לשדרג את מתחם הבריכה לטובת התושבים".

הבריכה העירונית שברה את שיא ההכנסות
קרדיט: TOP שגיא כהן

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here