סודות השיווק ברשתות חברתיות, מכירות, גלישה בטוחה בעולם העסקי ועוד. כנס "טק העמק" לבעלי העסקים ויזמים מעפולה ועמק יזרעאל יתקיים בשבוע הבא בעפולה.

בעולם המשתנה לנו מול העיניים, בעלי עסקים, ארגונים ויזמים רבים צריכים להישאר רלוונטים בעולם המתחדש על מנת לדאוג למכירות העסק. עם השינוי הטכנולוגי שנכנס אלינו בעשור האחרון, והעובדה כי דרכי ההגעה לקהלי היעד השתנו, עולה הצורך להתמקד בשינויים שישפיעו על העסק שלנו.

רשת המתנ"סים "שחקים עפולה" הפועלת בשיתוף עם עיריית עפולה, עשתה מהפכה של טכנולוגית וחדשנות בשנים אחרונות, וכעת פונה גם לבעלי העסקים והיזמים בעפולה והסביבה. שחקים תארח לראשונה את כנס "טק העמק" שישלב מגוון הרצאות קצרות בסגנון "טד" עם כלים פרקטים לניהול העסק ויתמקדו בשינויים הטכנולוגיים בעולם המשתנה שכל בעל עסק ויזם צריכים לדעת.

הכנס, שייערך ביום רביעי, 27.2.20, באולם הכנסים של הקונסרבטוריון העירוני (19:30) בעלות סמלית של 25 ₪ למשתתף, הינו פרי יוזמתם של שני יזמים תושבי העמק: עליזה פרץ- מאמנת מכירות ויועצת עסקית וטל זילברברג- בעלים שותף ב- GreenBook USA Inc , שהרימו את היוזמה מתוך רצון להעניק ערך לתושבי העיר והאזור ולהקים קהילה עסקית שתייצר שיתופי פעולה ופיתוח עסקי. האירוע יכלול עמדות מידע והרצאות שונות כמו: איך פייסבוק הרגה את השיווק בפייסבוק- ומה הלאה?- אלעד מנטל, מכירות או לא להיות-עליזה פרץ, גלישה בטוחה בעולם העסקי, לזוז מהר בעולם משתנה- טל זילברברג, ופרסום גרילה- שיווק מחוץ לקופסה- שי כהן.

בין השותפים הרבים לכנס ניתן למנות גם את המועצה איזורית גלבוע, מרכז צעירים- תכל'ס, קבוצת חסון, בנק דיסקונט, MITUGO, יורם TECH, עמק ניוז, רדיו עפולה, רעש לבן, יונתן שדה, ספארק מדיה. פרטים נוספים אודות הכנס ניתן למצוא בדף הפייסבוק של "שחקים עפולה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here