מכללת נוף הגליל

עשרות סטודנטים נרשמו ללימודים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל ביום הפתוח השלישי שהתקיים בסוף השבוע. לאחר המפגשים עם יועצי הלימודים, רכזי המגמות התכנסו כולם במרכז הכנסים להרצאתה המאלפת והמחכימה של בוגרת המכללה, אוסנת רובין, מחברת הספר, "365 ימי הכנסות ממכירות", בנושא: "לבחור נכון", בחירת מסלול לימודים ללא ידע קודם על מהות הלימודים.
מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל: "היום הפתוח היה הצלחה משמעותית, עשרות סטודנטים נרשמו למגמות ההנדסה השונות, עושים את הצעד הראשון בעולם התעשייה והטכנולוגיה."
כמאה מתעניינים הגיעו ליום הפתוח השלישי אשר התקיים בסוף השבוע במכללה הטכנולוגית נוף הגליל.
ביום הפתוח נפגשו הסטודנטים עם רכזי המגמות השונים, עם יועצי לימודים אשר סייעו בהכוונה בבחירת מקצוע, וכן עם מדור הרישום ודיקנית הסטודנטים אשר העניקו למתעניינים מידע ככל שנדרש.

צילום דוברות המכללה

בתום המפגשים הפרטניים נהנו והחכימו הסטודנטים מהרצאתה המאלפת של בוגרת המכללה, אוסנת רובין, מחברת הספר, " 365 ימי הכנסות ממכירות", הרצתה בנושא, איך לבחור נכון, בחירת מסלול לימודים ללא ידע קודם על מהות הלימודים.
מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל, אמרה בתום היום הפתוח השלישי, "אני שמחה מאוד על שבירת שיא במספר הנרשמים ללימודי הנדסה הגבוהה מזה חמש שנים. היום הפתוח היה חוויה מלמדת מחכימה ומקצועית, אשר לו היו שותפים , כל עובדי המכללה להם התודה וההערכה."
ביום הפתוח השתתפו גם ארבעה חברי הדירקטוריון, חווה בכר, ריטה חורי, ראובן שרייר, דרור מילגרום.
במהלך היום הפתוח השלישי התקיימה הגרלה בין עשרות הסטודנטים הנרשמים.
בהגרלה זכה אלוג'יה וג'יא אשר נרשם ללימודי הנדסה אזרחית. וג'יא זכה במימון של שמונים אחוזים מתשלום שכר הלימוד לשנה הראשונה בלימודיו במכללה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here