שיקום שכונות חוזר
דוברות עיריית מגדל העמק

גולת הכותרת: הדיירים לא יצטרכו להשתתף בתשלום ויקבלו הטבה בשווי של 40,000 שקלים

השבוע התקיים מפגש עם דיירי בניין תשי"ג 11 לקראת כניסתו לשיפוץ במסגרת שיקום שכונות חוזר. המפגש התקיים בהשתתפות ראש העיר אלי ברדה, מהנדס העיר אריאל טוויטו, נציגי שיקום שכונות בני תמים, שוש פיניאן וחיים דהאן, נציגי עמיגור אנטולי ווליסון, ניב מחלו ויפת כהן ונציגת מדור קהילה באגף הרווחה – אהובה ג'ובני חגי.

בני תמים, מנהל תחום מרקם ותיק במשרד השיכון, פתח את המפגש בהכרזה על התחלת השיפוץ בבניין בתוך חודש מהיום. יחד עם זאת, ציין כי בעבר דיירים השתתפו בעלות השיפוץ ואילו עתה, הדיירים יקבלו הטבה בשווי של 40,000 ש"ח לדירה ולא יצטרכו להשתתף בתשלום על שיפוץ הבניין.

המהנדס ניב מחלו נציג חברת עמיגור האחראים על ביצוע השיפוץ, הציג את התוכנית שכוללת בעיקר שיפוץ מעטפת הבניין, סידור המזגנים, איטום הגג, התקנת מסתורי כביסה, הנגשת הכניסה לבניין, סגירת לובי והכנה למחסנים בקומה המפולשת, צביעת חדר המדרגות והתקנת תאורת לדים. התושבים שאלו שאלות במהלך המפגש וקבלו התייחסות בהתאם

כידוע, שלוש מערכות בחירות והעדר תקציב מדינה פוגע בתכניות עבודה בכל תחומי החיים כולל בתקציבי שיקום שכונות. ראש העיר אלי ברדה בירך את התושבים ואמר: "קיבלתם פיצוי על ההמתנה הארוכה לתור שלכם לשיפוץ והמדינה העניקה לכם פטור מהשתתפות כספית. תושבים רבים רוצים לקבל שיפוץ כמו שדיירי רחוב תשי"ג קיבלו, אך אנחנו מתעקשים לסיים את תשי"ג 37 ואת הבניין ברחוב העלייה. מאחל המון הצלחה, בריאות וחג חנוכה שמח".

שיקום שכונות חוזר
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here