שעת סיפור עם ראש העיר
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

כחלק מההתמודדות של עיריית עפולה ל'משבר הקורונה' שכלל את ביטול הלימודים ואיסור על התקהלויות, בלטה יוזמה אחת מרגשת של ראש העיר אבי אלקבץ שזכתה לתגובות נלהבות של ילדי העיר.

בימים טרופים אלה, בזמן שהורים רבים נמצאים עם ילדיהם ספונים בבתים מחפשות הרשויות המקומיות תעסוקה עבור הילדים וסיוע להורים. בזמן שמערכת החינוך מציעה אלטרנטיבה של "לימוד מרחוק" עבור התלמידים מכיתות א'-י"ב', ילדי הגנים שיצאו אף הם לחופשה כפויה בעקבות ההחלטה לסגור את הגנים, לא קיבלו מענה והנטל הוטל על ההורים.

כדי לסייע ולו במעט על ההורים לצלוח את המשימה החליט ראש העיר עפולה אבי אלקבץ להקדיש מדי יום מספר דקות לילדי הגנים במיזם שזכה לשם "שעת סיפור עם ראש העיר" ובמסגרתו מעלה אלקבץ מדי יום לעמוד הפייסבוק שלו וידאו ובו הוא מקריא לילדים ספר ילדים שהם בעצמם התבקשו לבחור בתגובות לפוסט.

אבי אלקבץ: "הילדים היקרים שלנו רגילים לשמוע מדי יום סיפור מהגננות בגן אז החלטתי להחליף את הגננות ומדי יום לעלות סיפור לילדים. שמחתי לשמוע שהיו גננות שאימצו את היוזמה והחלו גם הן להקריא לילדי הגן שלהן סיפורים מדי יום. כולי תקווה שבקרוב נוכל לשוב לשגרת חיים רגילה למען הילדים ולמען כולנו".

שעת סיפור עם ראש העיר
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here