השר רפי פרץ בביקורו בנוף הגליל.
צילום: אלישמע סנדמן

הרב רפי  פרץ, שר החינוך, היה אורח ראש העיר רונן פלוט, סייר עימו בבית הספר 'ארבל' וכן חנך תלמוד תורה בהר יונה. בפגישה עם מנהל הגרעין התורני ציוני צחי וייס, מנכ"ל ישיבת ההסדר אודי קליין והרב נפתלי וייס ר"מ בישיבה, שהיה תלמידו במכינת עצמונה, שיבח השר פרץ את העשייה העצומה של הגרעין והישיבה והשפעתה על כלל תושבי העיר.

יום גדוש היה לשר החינוך, הרב רפי פרץ בנוף הגליל, את היום פתח שר החינוך בפגישה אישית עם מנהל הגרעין התורני-ציוני צחי וייס, מנכ"ל ישיבת ההסדר אודי קליין ובוגר המכינה עצמונה, הרב נפתלי וייס, תלמידו של שר החינוך.

בפגישה זו שמע הרב פרץ סקירה מקפת על העשייה הקהילתית והשפעתה על העיר. לאחר מכן העביר הרב פרץ שיעור תורה לבחורי ישיבת ההסדר בנוף הגליל והתפעל מכך שבית המדרש מלא מפה אל פה, בתום השיעור הגיע שר החינוך ללשכתו של ראש העיר רונן פלוט, שם שמע והתפעל מהעשייה הבלתי פוסקת של פלוט לקידום, לפיתוח ושגשוג נוף הגליל. השניים המשיכו לביקור בביה"ס הממ"ד 'ארבל' בניהולו המצליח של אבידן מעודה ואחריו חנכו בשכונת הר יונה ג' תלמוד תורה.

צחי וייס, מנהל הגרעין התורני-ציוני אמר בתום הביקור: "שר החינוך התפעל מהעשייה ומהתהליכים המתרחשים בנוף הגליל, אך יותר מכל שמח על שיתוף הפעולה והקשר המצוין של הגרעין עם ראש העיר רונן פלוט וצוותי העירייה".

השר רפי פרץ בביקורו בנוף הגליל.
צילום: אלישמע סנדמן

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here