תלמיד מח
עיריית מגדל העמק

בן גלם הלומד בכיתה י"ב זכה בתואר מתנדב מחוזי (אות ריבן) על התנדבותו במד"א. מנהלת בית הספר רבקה אלימלך: "זו גאווה גדולה בעיקר בשנה בה מציינים את נושא הערבות ההדדית"

בן גלם תלמיד כיתה י"ב לומד בבית הספר מח"ט אורט פסגות במגמת עיצוב שיער. בן הינו תלמיד מצטיין בלימודים. השנה זכה בן באות ריבן על התנדבותו במד"א מזה ארבע שנים ואף התבשר כי קיבל תעודת הצטיינות ופרס במסגרת כוכבי אורט של "אורטוב".

בית הספר מעודד תרומה לקהילה והשנה גם המורים עושים מחויבות אישית במסגרת תוכנית "מעגלי נתינה". "אנחנו מאמינים שדוגמא אישית היא אמצעי חינוכי מהמעלה הראשונה. יותם בין שמחנך את בן, ממלא מחוייבות זו היא מעבר לנדרש מימנו הוא מתנדב כנהג אמבולנס ולא פעם מצליח לקיים משמרות משותפות עם בן. אותי באופן אישי זה מאוד מרגש. כי קיימת הלימה בין היכולת של אדם לתרום בשעות הפנאי ולגלות ערבות הדדית לבין הצלחה בלימודים. בן מהווה דוגמא מובהקת לעיניין זה", אמרה מנהלת בית הספר רבקה אלימלך.

בן גלם התרגש מאוד מההוקרה שלה זכה: "אני חלמתי להיות כבאי אך אירוע קשה שחוויתי שינה לי כיוון, כשהייתי בכיתה ח' סבתא שלי קיבלה קוצר נשימה שהכניס אותי ללחץ כי לא ידעתי אך לעזור לה, סיוע מהיר שקיבלה מגורמים רפואיים הצילו את חייה. זה היה הרגע שהחלטתי שגם אני רוצה להציל חיים וכך הגעתי למד"א התחלתי במסגרת מחייבות אישית, מהר מאוד השתלבתי במערך של מד"א והיום זה עבורי דרך חיים. החלום שלי הוא להיות נהג אמבולנס, מאחר וצברתי וותק בבוקר יותם הוא המורה שלי ובערב אני החונך שלו, אני רוצה להגיד תודה גדולה לבית הספר ולצוות המיוחד שנמצא בשבילי בכל רגע ועוזר לי להגשים חלומות".

אות שר החינוך לנוער מתנדב קרויה על שמו של אלעד ריבן שהצטרף לתנועת "צופי האש" אשר הוכשרה לסייע לשירותי הכבאות. כשפרצה השרפה בכרמל, אלעד קיבל את ההודעה על השרפה באמצע שיעור בבית הספר. אלעד מיהר להתקשר לאמו וביקש ממנה שתביא לו את מדי המתנדב ושתסיע אותו למקום, כדי להצטרף לצוות כיבוי "עמק 9" שהגיע מעפולה. כשהסתער בגבורה עם לוחמי האש אורי סמנדייב ז"ל ץושב מגדל העמק ודני חייט ז"ל תושב עפולה על הלהבות, אלעד היה בן שש עשרה בלבד. אלעד לא חזר אלינו, אך רוח ההתנדבות, הגבורה ואהבת ישראל שהיו בו, נותרו עמנו כסמל לכל הטוב והיפה שיש בכולנו, ובמיוחד בנוער הישראלי.
מלי אליגוב ראש מנהל החינוך ואילנה פרץ עייש רכזת מתנדבים עירונית ברכו את בן גלם על ההישג הראוי לאור פעילותו ההתנדבותית.

תלמיד מח"ט "פסגות" במגדל העמק זכה באות שר החינוך לנוער מתנדב
עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here