קרדיט: freedome.co.il

אוהל מונגולי הידוע יותר בכינוי יורט, הינו אוהל עגול אשר במקור שימש נוודים מונגולים בעת הנדידה שלהם בערבות מרכז אסיה. האוהל מספק אווירה עם אנרגיה מיוחדת שמשרה אווירת רוגע ושלווה ומשמש כמבנה לכל דבר ועניין. אוהל מונגולי מצויד בחלון גג ורצפת עץ אשר מגבירה את תחושת הנוחות ואת תחושת הביתיות. כמו כן אוהל מונגולי משמש למספר דברים כמו:

  • מגורים- אפשר לגור בתוך האוהל.
  • יחידות אירוח\צימר- אפשרות לארח באוהל אורחים שלנו.
  • טקסים – אוהל מונגולי יכול לשמש גם לטקסים מכל מיני סוגים וסדנאות נפלאות.

לכל פנייה בנושא אוהל מונגולי פנו לחברת פרדיום שתעניק עבורכם יורטים, דומים, בקתות מונגוליות ובתים על גלגלים, אייל ארז הביא לישראל את רעיון היורט המודרני שמבוסס על אוהל מונגולי ויצר דרך חיים חדשה ומרעננת.

 

אוהל נוח ומועדף

אם הינכם מעוניינים בחופשה מגניבה בקונספט מיוחד ושונה מהרגיל ולא רוצים להתפשר על אוהל רגיל ועל איכות, אתם חייבים אוהלי גלמפינג. עם אוהלי גלמפינג תוכלו להיות הכי מחוברים שיש לטבע בצורה הכי אותנטית וטבעית שיש. להנות מאיכות ברמה הגבוהה ביותר וכן גם להנות מארוחת גורמה שווה, שתייה טובה ושלל פעילויות ואטרקציות. הנופים הנפלאים ותחושות השלווה וההרמוניה שתלווה אתכם במהלך הטיול שלכם יגרמו לכך להתאהב באוהלי גלמפינג. כמו כן האוהלים עמידים בכל מזג אוויר ומאפשרים בידוד ברמה גבוהה. אוהלי גלמפינג למכירה נעים במחירים לא זולים אך מחירים ששווים כל השקעה עבורם.

קרדיט: freedome.co.il

בית לכל מקום שתלכו

בית על גלגלים הוא בעצם בית נייד. המבנים הינם מאושרים לנסיעה על הכביש והרעיון נולד בעקבות ביקוש לבתים אשר לא מצריכים אישור של בית קבוע. בית על גלגלים מיוצר בהתאם לדרישותיו של הרוכש אותו בדיוק, מתכנון העיצוב מבחוץ לתכנון עיצוב הפנים של הבית. בית על גלגלים מיוצר למטרות מגורים, סטודיו, חדרי אירוח, קליניקות וכו'. לפרטים נוספים ולהצעות מחיר פנו לחברת פרדיום שתספק עבורכם את השירות המתאים והטוב ביותר בארץ לגבי בית על גלגלים או אוהלי גלמפינג ומוצרים נלווים תוך הבטחה לאיכות הטובה ביותר שקיימת בשוק. לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון:  052-6400632.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here