אולמות אירועים בצפון וגני אירועים בצפון

אם אתם חולמים על אירוע פסטורלי בחיק הטבע לצד מרחבים, מים והרבה ירוק בעיניים בטח תשמחו לדעת שאפשר להפוך את החלום למציאות. בצפון הארץ יש שפע של אולמות וגני אירועים כך שהבחירה שלכם צפויה להיות קשה. לפניכם כמה שאלות שעליכם לשאול את עצמכם כדי להבטיח שהאירוע הצפוני שלכם יהיה מושלם. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא כדי לגלות את התשובות.

שאלה ראשונה – מה אופי האירוע?

אולמות אירועים בצפון וגני אירועים בצפון לא תמיד מותאמים לכל סוגי האירועים מבחינת אופי. לכן, בראש ובראשונה אתם צריכים להגדיר לעצמכם מה יהיה אופיו של האירוע שלכם: אירוע רשמי ומכופתר, אירוע משפחתי אינטימי, אירוע עסקי כלשהו וכו' כי לכל אחד יש משמעות. למשל, באירוע רשמי מכופתר אין צורך באטרקציות כמו תקליטן, מתנפחים לילדים או מכונות עשן. וזו כמובן דוגמה בלבד כדי להוכיח את מורכבות העניין.

שאלה שנייה – האם המקום מתאים לצרכים הספציפיים שלכם?

כמו בסעיף הקודם גם כאן לצערנו לא כל אולמות וגני האירועים בצפון מתאימים. לכן, גם פה כדי שתכינו מראש רשימת אפיונים שמבחינתכם היא "ייהרג ובל יעבור". למשל, סוג האוכל (צמחוני, טבעוני, חלבי, אורגני, כשר וכו'), הקונספט שלכם אם יש כזה, האטרקציות שאתם לא מוכנים לוותר עליהם ועוד. כשתוסיפו לכך מגבלות כמו מספר האורחים שלכם – תגלו שמספר האפשרויות העומדות לרשותכם מבחינת אולמות האירועים בצפון וגני אירועים בצפון הצטמצם פלאים.

שאלה שלישית – האם המקום מתאים לאורחים שלכם?

אם אתם מעוניינים שהאורחים שלכם ייהנו באירוע ושהוא ייזכר לטובה – עליכם לדאוג שהוא יתאים גם לאורחים שלכם ולא רק לכם (למרות שאתם כמובן הכי חשובים אין אירוע בלי אורחים). למשל, אל תקיימו אירועים במקומות קשים לגישה כאשר לרוב האורחים שלכם אין רכבי 4*4 . בנוסף, אל תערכו אירועים שמצריכים הליכה מרובה כאשר רוב המוזמנים הם אנשים קשישים, משפחות עם תינוקות, בעלי מוגבלויות או נשים הרות.

במקרים האלו אולי המיקום קסום ויוצא דופן, אבל רוב הסיכויים שהאורחים שלכם יגיעו לאירוע עצבניים, עייפים וכעוסים במקרה הטוב או שיעשו פניית פרסה ובכלל לא יגיעו במקרה הרע. לכן, כדי למנוע אי נעימויות מומלץ לוודא את הנושא מראש או לדאוג להסעות. ואגב, האפשרות השנייה מתאימה גם לאירועים שבהם מוגש אלכוהול, כך שהם מאפשרים לאורחים שלכם לחסוך את הבחירה בין שתייה לנהיגה חזרה הביתה.

שאלה רביעית – האם המקום מתאים מבחינת אקלים?

אירוע בחיק הטבע יכול להיות חוויה בלתי נשכחת אבל הוא יכול להיות גם סיוט. די בחמסין, גשם פתאומי או לחות גבוהה כדי לחרב גם את האירוע המוצלח ביותר. וכבר היו דברים מעולם  כמו שרב בינואר וגשם שוטף באוגוסט.  למעשה, ארגון אירוע בחיק הטבע הוא משימה לוגיסטית מורכבת – מה שאומר שמומלץ להשאיר אותה לידי חברות שמתמחות בכך גם אם מדובר בתוספת כספית.

אפשרות נוספת היא לשכור מקום בצפון שהוא רב תכליתי, כלומר גן אירועים שלצידו אולם. באופן הזה אתם מכינים את עצמכם לכל תרחיש מטראולוגי שלא יהיה ומבטיחים אורחים מרוצים. חשוב לזכור שמיקום האירוע הוא רק התפאורה ומה שמהותי הוא האירוע עצמו, כך ששום גשם, חמסין או סופת ברד לא יוכלו להרוס את השמחה.

שאלה חמישית – אולם או גן?

כלל האצבע הוא שאם מקום האירוע מתאים לאורחים שלכם מבחינת נגישות, מזג אוויר, אוכל ואופי ההצלחה שלו מובטחת. בתחום הזה אין הבדל בין אולמות אירועים בצפון וגני אירועים בצפון. עכשיו רק נשאר לקבוע מסגרת תקציב אם לא עשיתם את זה עד עכשיו ולצאת לדרך. ואיך אומרים – שניפגש רק בשמחות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here