אורט יהודה בדרך למהפכה חינוכית
קרדיט צילום: אלבום פרטי.

"אורט יהודה בדרך למהפכה חינוכית"

בית הספר אורט יהודה ישנה בשנת הלימודים הבאה את פניו כאשר מעתה תנהל את בית הספר רשת החינוך "אורט ישראל" וינהל אותו איש החינוך המוערך ובן העיר יהונתן חזי.

יהונתן חזי מציין בימים אלה ח"י שנים בתחום החינוך. חזי, בן 39 נשוי ואב לשלושה, נולד בעפולה החל את דרכו בשליחות חינוכית למשך שנה בטולוז צרפת, ולאחר מכן עשה את צעדיו הראשונים כמורה כאשר מונה למורה בביה"ס בן צבי בגבעת המורה. בהמשך ניהל במשך 9 שנים את ביה"ס ארבל בנצרת עילית שעמד על סף סגירה ובמהלך כהונתו שוקם ואף זכה בפרס החינוך המחוזי לשנת הלימודים תשע"ד.

בחודש יולי האחרון זכה חזי במכרז לניהול בית הספר כמעט במקביל לזכייתה של רשת החינוך "אורט ישראל" שלקחה את ניהול בית הספר השש-שנתי המרכזי של הזרם הממלכתי-דתי בעפולה.

"האתגר שלנו הוא מיצובו של בית הספר כמוביל בארבעה תחומים חיזוק הפן התורני, אקלים חינוכי מיטבי, שיפור הישגים לימודיים בדרך לתעודת בגרות איכותית והמשך לשירות משמעותי בצה"ל" מצהיר חזי על האתגרים העומדים בפניו ובפניי צוות המורים ועובדי ההוראה של בית הספר לקראת השנים הבאות ומוסיף: "מטרה נוספת היא לדאוג שאורט יהודה יהיה בית ערכי ומצוין לכל ילדי עפולה".

בנוסף מתכנן חזי להטמיע בבית הספר שינויים נוספים לדוגמא הקמת מגמת מוסיקה מתוך אמונה שהמוסיקה מגשרת על פערים ומחנכת למקצוענות, השקעה והתמדה וגם לקיים מדי שישי מסדר דגל בו יחולקו תעודות הצטיינות, לצד שירת התקווה והנפת דגל ישראל.

אורט יהודה בדרך למהפכה חינוכית
קרדיט צילום: אלבום פרטי.

"אנו בדרך למהפכה חינוכית אמיתית" מבטיח חזי.

אני מאמין שבכוחנו להצמיח את דור המנהיגות הבא של מדינת ישראל.

נעמיק את החינוך לערכים ופיתוח מצויינות אישית.

נחתור חתירה מתמדת להישגים לימודיים תוך שימת דגש על פיתוח תפקודי לומד ולמידה משמעותית.

נחזק את החינוך המוסיקלי ונפתח מגמת

השנה, נרשמו לכיתה ז' 34 תלמידים! דבר המעיד על אמון ההורים במערכת החינוך ובביה"ס.

נמקד מאמץ כביר על מנת למקסם הצלחות וליצור סדר ומשמעת ברורים מתוך תפיסה כי אקלים מיטבי משפר הישגים ותורם לבניית האמון בין כלל השותפים: הצוות החינוכי- ההורים והתלמידים.

בחזוני אני צופה כי תוך שנה נגדל משמעותית ונהווה מוקד משיכה לכלל תלמידי עפולה והסביבה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here