מעורר השראה: ''חסר מברשת? אני מברשת, חסר בורג?, אני בורג''
צילום: נב''ס

מעורר השראה: "חסר מברשת? אני מברשת, חסר בורג?, אני בורג"

יורם מזוז ממגדל העמק   מעורר השראה והתפעלות, מאחוריו 25 שנות שירות כנגד בכיר בצה"ל, מפקד ימ"ח, משפחה לתפארת, רעיה אוהבת , ארבעה ילדים ותשעה נכדים אהובים, על אף כל הטוב הזה החליט יורם להצטרף למשפחת המכללה הטכנולוגית נוף הגליל בתפקיד אב הבית ואחראי התחזוקה. "ברור לך שהשכר הוא לא הסיפור כאן, אלא הערך, מבחינתי אני סוגל מעגל, אבי המנוח חויאטו היה במשך 50 שנה שרת בבית הספר ואילו אני, תקרא לזה אב בית, מנהל אחזקה, ואני אקרא לזה שרת המכללה, שמח על ההזדמנות לסגור את המעגל הזה".

נדמה כי על יורם מזוז, תושב נוף הגליל עד לפני שש שנים כשעקר למגדל העמק כדי להיות קרוב לנכדיו, נכתב: "איש אשר רוח בו", רוח העשייה, רוח הנתינה מפעמת בו במלא עוזה, איש עבודה ועמל אוהב, אהוב ונאהב. בימים אלה נכנס יורם לתפקידו במכללה הטכנולוגית נוף הגליל כאב בית ומנהל תחזוקה, יורם מחליף את שמעון ז'נו אשר יצא לגמלאות.

כאיש צבא לשעבר, 25 שנות שירות בצה"ל, עד לתפקיד רנ"ג, איש לוגיסטיקה ורכש, שמח מאוד להצטרף למשפחת המכללה. יורם מפקד ימ"ח לשעבר, יחד עם רעייתו,  היו במשך 11 שנים משפחת אומנה לשלשה ילדים אשר חוו אירוע טראגי וגידלו אותם באהבה ובמסירות אין קץ.

מעורר השראה: ''חסר מברשת? אני מברשת, חסר בורג?, אני בורג''
צילום: נב"ס

"היינו הורים לכל דבר ועניין לארבעת ילדנו הביולוגים ולשלושת ילדי האומנה, אומר בענווה יורם, המוסיף בחיוך ביישני משהו, כאיש צבא יש לי ערכים ועקרונות, לא ויתרתי לאף אחד ולא ויתרתי על אף אחד, כזה אני". אומר יורם, אשר ביומו הראשון בעבודתו אמר כי הוא חש כמי שסוגר מעגל, "אבא שלי חויאטו ז"ל היה במשך 50 שנה שרת בבית ספר בצפת, אני עם כל הטוב שיש לי מרגיש כממשיכו וסוגר מעגל, הופך להיות אב בית של המכללה, כשצריך מברשת צבע, אני מברשת צבע, כשצריך להבריג בורג, אני בורג, העבודה החדשה שלי היא עבודה שמכבדת את בעליה, אני לא מזלזל חלילה בשכר, במשכורת , אך אני מונע מערכים, מהרצון לתרום מניסיוני, עם הצטרפותי למכללה אני חש שהמקום הזה יהפוך במהות לביתי השני", אומר יורם.

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה אמרה: "אנו מקדמים בברכה את יורם, כבר בראיון הקבלה ראיתי לפני אדם מקצועי, מסור ואכפתי, מאחלת ליורם הצלחה רבה בתפקידו, בימים אלה התחלנו בשלב ב' של שיפוץ וחידוש פני המכללה, ליורם יש תפקיד משמעותי ומכריע בשיפוץ זה".

מעורר השראה: ''חסר מברשת? אני מברשת, חסר בורג?, אני בורג''
צילום: נב"ס

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here