קרדיט לתמונות FREEPIK

סובב כנרת, אזור השוכן על שפת הכנרת הנוצצת, הוא אזור עשיר בנפלאות היסטוריה, תרבות עשירה וטבע. מאתרים ארכיאולוגיים עתיקים ועד אטרקציות פנאי, האזור מציע שפע של אטרקציות כדי לספק את כל ההרפתקאות האפשריות ולכל סוגי האוכלוסייה. כאשר אתם מחפשים אטרקציות באזור זה, חשוב להתמקד במה שאתם אוהבים ודעו כי תוכלו למצוא כל סוג של אטרקציה החל מהרגועה ביותר, ועד לאקסטרים מלא בריגוש שחלק מאתנו אוהבים ומחכים לו. באזור הכנרת יש אטרקציה לכל אחד ואחת. 

אטרקציות במרחק של 7 דקות מהכנרת

כאשר אנחנו מגיעים למקום בו אנחנו מחפשים אטרקציות ויש כל כך הרבה מהן, חשוב לקחת בחשבון כמה פרמטרים חשובים כמו מיקום, מקומות לינה אם יש צורך או פשוט לבדוק האם האטרקציות הן קרובות מאד. אטרקציות בטבריה הן ממש במרחק נגיעה מהכנרת. ביניהן כפר נכון בעל פארק ארכיאולוגי, הר המנוחות לו היסטוריה מרגשת, נהר הירדן ועוד. זהו אחד היתרונות הגדולים ביותר של הכנרת, היכולת ליהנות מאטרקציות רבות המתאימות לכל המשפחה, ולמגוון הגילאים. 

אטרקציות ספורט ימי, אתגרי ושטח

יש לא מעט אטרקציות של ספורט ימי באזור סובב כנרת לחובבי האקסטרים מביננו וחשוב לדעת זאת. אם אתם מגיעים לאזור יש לתכנן מראש את האטרקציות והפעילויות ולדעת בדיוק מי אוהב מה, על מנת שתוכלו לקלוע לאטרקציות מתאימות:

  • ספורט ימי בכנרת

מסקי אופנועים ועד גלישת רוח, ויקבור, וגלישה, המים הצוננים של האגם מציעים מגרש משחקים אקסטרימי לחובבי ספורט ימי.

  • קיבוץ עין גב

הקיבוץ ממוקם על החוף המזרחי של הכנרת, קיבוץ עין גב מספק למבקרים הזדמנות לחוות פעילויות כמו רכיבה על אופניים, טיולי הליכה וטיולי ג'יפים.

  • רפטינג בנהר הירדן

אתם מוזמנים לחוות את הריגוש של פעילות רפטינג במורד נהר הירדן. רפטינג מודרך, קיאקים וחוויות מרגשות המתאימות לכל הגילאים.

אטרקציות רומנטיות על שפת הכנרת

אם אתם יוצאים בזוג, אזור זה מציע גם כמה הצעות רומנטיות:

  • שייט בסירה

צאו לשייט שקיעה בכנרת. המים השלווים המשתלבים על ידי הגוונים המדהימים של השמש השוקעת יוצרים אווירה קסומה ואינטימית.

  • ארוחת ערב רומנטית במסעדה לאור הכנרת

מצאו מסעדה רומנטית לצד הכנרת שתשלב לכם גם את היופי הטבעי של האגם המתוק בישראל, וגם את האוויר הנפלא של הצפון בשעות הערב מעט לאחר השקיעה. 

  • מתפנקים בחמת גדר

התרווחו עם יקיריכם במרחצאות של חמת גדר. ספא, פינוקי בריאות ומעיינות חמים בתוך פארק יפהפה הן דרך נפלאה לרוגע, שלווה ותחושת רגיעה מלאה.

אטרקציות באזור סובב כנרת – שאלות ותשובות

  • מה כל כך מיוחד באזור סובב כנרת?

אזור זה מיוחד בעיקר בשל השילוב של היסטוריה, רוחניות, טבע והרפתקאות. הוא מציע שילוב של אתרים ארכיאולוגיים עתיקים, פעילויות והיסטוריה קולינרית מה שהופך אותו ליעד איכותי ומבוקש.

  • למה האזור עמוס בחודשי הקיץ החמים?

הכנרת, על מימיה החמימים והחופים המרתקים, היא מוקד משיכה מרכזי בחודשי הקיץ החמים. המים הצוננים מספקים הפוגה מהחום, ושפע פעילויות ספורט ימי שמושכים משפחות שמחפשות הרפתקאות או פשוט כמה רגעי שלווה על החוף.

  • מי מגיע לביקור בעיר טבריה?

טבריה, על שלל האטרקציות שבה, מושכת קהל מגוון. פוקדים אותה אנשים דתיים בשל חשיבותה בנצרות וביהדות. חובבי היסטוריה מתפתים על ידי המורשת העשירה שלה, הנראית בהריסות העתיקות ובאתרים הארכיאולוגיים. בנוסף, חובבי טבע וחובבי הרפתקאות מגיעים ליופי הטבעי של הכנרת והגבעות שמסביב. כך, בין שלל האטרקציות בטבריה, יש משהו לכל אחד. בין אם אתם חובבי טבע, ספורט אקסטרים ימי או פשוט מחפשים כמה רגעים של רגיעה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here