קרדיט PIXABAY

בעולם של מערכות ומוצרי מדף, חברת איירקונטרול מרחיבה את שירותי הייעוץ, התכנון וההתאמה האישית לצרכי כל לקוח

חברת איירקונטרול היא מהחברות המקצועיות והמובילות בישראל בענף פתרונות ומערכות סינון אוויר וריחות, ומציגה ניסיון רב שנים לצד מערך כלים מקצועיים נרחב. החברה נוסדה בשנת 2008 על ידי יגאל טויסטר, מנכ\"ל החברה, אשר חרט על דגלו סט של ערכי שירות ומקצועיות, בראשם התאמה אישית ומיקוד בצרכי הלקוח, המהווים את מפת הדרכים שלה, והכלי המוביל לשביעות רצונו המלאה של כל לקוח.

איירקונטרול מערכות סינון אוויר לתעשייה

איירקונטרול מערכות סינון אוויר לתעשייה, אינה משווק של מערכות גנריות, כי אם חיבור יוצא דופן בין אנשי מקצוע מובילים בתחום סינון אוויר, איתור וטיפול במפגעי ריח ומפגעי זיהום אוויר, היכרות מעמיקה עם דרישות החוק והתקנות הייחודיות לכל ענף, סוגי פתרונות ומערכות והיכולת לייצר פתרון מותאם אישית לכל חלל, בית עסק, סוג זיהום, היקף ואלמנטים נוספים.

איירקונטרול מערכות סינון אוויר לתעשייה משלבת בין שירותי ייעוץ, אבחון צרכים, תכנון מערכות באמצעות תוכנות הדמיה ממוחשבת, יישום וניהול פרויקטים, תוך מומחיות שאין שניה לה בענף.

בין שירותי החברה

 

ייעוץ:

חברת איירקונטרול מתחילה את עבודתה בכל פרויקט באמצעות הליך ייעוץ, הכולל אבחון מדויק של צרכי הלקוח. הפניה לאיירקונטרול מתבצעת על ידי לקוחות מענפי המזון, החקלאות תעשיות הייצור וענפים נוספים, הן במטרה להתאים את פתרונות הסינון והאוורור על פי דרישות החוק בדרכן לקבלת רישיון עסק, כמו גם לקוחות בעלי פעילות יצרנית/תעשייתית קיימת המתמודדים עם מפגעי זיהום וריח, וזקוקים לשירות מקצועי לאיתור מקורות המפגע והמלצות לטיפול.

 

תכנון פרויקט:

עם איתור המפגע ומאפייניו, לצד צרכי לקוח נוספים, יבנה צוות המומחים של חברת איירקונטרול תכנית עבודה לפרויקט, מבוססת מדדים, הכוללת יעדים מובנים ולוחות זמנים לביצוע, המלצה על ביצוע פעולות והתקנת מערכות נדרשות. התכנית המפורטת תבהיר ללקוח את האפשרויות העומדות לרשותו, תספק תיאום ציפיות מלא, לרבות עלויות, ותהווה מסמך מחייב עבור החברה, למתן התמורה במלואה ללקוח.

 

ליווי ופיקוח פרויקט:

חברת איירקונטרול מלווה פרויקטים ומפקחת על ביצוע העבודות, ההתקדמות והתוצרים, מבצעת מדידות ובקרות במספר נקודות זמן לאורך הפרויקט ומעמידה לרשות לקוחותיה את המיטב שאנשי המקצוע בתחום, עד להשלמת הפרויקט במלואו, ועל הצד הטוב ביותר.

 

שיווק והתקנת מערכות:

החברה מעמידה לרשות לקוחותיה את מיטב הכלים והמערכות מבית היצרנים המובילים בעולם, ובהתאמה לכל ענף, תעשייה וצורך. בין המערכות והכלים המשווקים על ידי איירקונטרול מערכות סינון אוויר לתעשייה: מפוחים תעשייתיים, מערכות סינון ושאיבה על קיר, שולחנות יניקה לליטוש והשחזה, מערכות יניקה וסינון אוויר ניידות ונייחות, זרועות יניקה, שולחנות יניקה לליטוש והשחזה, סקארברים, מנדפים כימיים ועוד.

לצד המקצועיות וההיכרות המעמיקה עם אתגרים ופתרונות בענף, יגאל טויטר וצוות איירקונטרול מביאים לפני הכל יחס אישי, אדיבות, הוגנות ורמת שירות בסטנדרטים מחמירים במיוחד, תוך ראיית הלקוח וצרכיו כיעד מוביל וכמטרה ראשונה במעלה.

בקרו בפייסבוק https://www.facebook.com/aircontroli/

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here