קרדיט Canva

אמנם, הזכות לפרטיות מגינה בחוק על כולנו, כדי למנוע פריצה לטלפון והאזנות סתר המבוצעות על ידי גורם שלישי. אבל עם כל הכבוד לחוק, תמיד יש מי שלא עוקבים אחר הכללים. פריצה לטלפון בעידן בו אנחנו חיים זמינה יותר מתמיד ולכן, חשוב לעשות מה שצריך כדי להתגונן מפני התופעה הזו. שאלנו חוקר פרטי בתל אביב איך אפשר לזהות פריצה חיצונית לטלפון הפרטי ומה אפשר לעשות כדי להערים על מבקשי רעתנו. בואו ניכנס בעובי הקורה עכשיו.

אילו סימנים מעידים על פריצה לטלפון

אז רגע לפני שאתם מזמינים חוקר פרטי באשדוד אנחנו צריכים להבין איך נוכל לזהות פריצות מהסוג הזה. אנחנו רוצים להבדיל בין שני סוגים של לקוחות. בין מי שכל דבר מעורר את חשדם ולכן, הם נמצאים במצוקה ריגשית גם אם לא באמת קרה שום דבר. לעומתם, יש מי שמבחינים בכך שמשהו לא מתנהל כשורה אבל הם לא מחברים את הנקודות ולא מבינים כי אכן מדובר על פריצה טכנולוגית לטלפון האישי, למחשב או לטאבלט. בגדול, יש לנו שלושה סימנים ברורים לכך שיש בעיה.

  1. הופעה של אפליקציות אותן אתם לא זוכרים שהתקנתם: זו יכולה להיות אפליקציה תמימה למראה, אבל כל עוד אתם לא התקנתם אותה בעצמכם, יכול להיות ויש מי שמשתמש בה בשביל לערוך מעקב אחריכם. בדיקות האזנה יתחילו במיפוי של כל האפליקציות בטלפון. אגב, כאשר אנחנו מדברים על אפליקציה, אנחנו מדברים גם על פעילות חריגה של אפליקציות אשר עבדו היטב לפני כן. למשל, אם ה GPS נפתח אוטומטית בניגוד להגדרות שלכם או אם יש כל תנועה חריגה של יישומונים אחרים במכשיר, יכול להיות שהדבר שווה בדיקה.
  2. אם חבילת הגלישה מסתיימת במהירות והבטריה נגמרת בתוך זמן קצר: כל אמצעי האזנה דורש חיבור לאינטרנט ולא מעט סוללה. אם יש לכם טלפון חדש יחסית ולפתע הבטריה ממהרת להיגמר, יש כאן עניין אותו שווה לבדוק.
  3. אם מי מאנשי הקשר שלכם מקבל שיחות מוזרות או מופיע בתכיפות: לעיתים ההאקרים ישתמשו בשם של אחד אנשי הקשר שלכם ויחליפו את המספר כדי לשלוח למכשיר שלישי חומרים חסויים. לעיתים, מי מהקרובים שלכם פשוט יקבל הודעות אותן לא אתם כתבתם. גם זה יכול לשמש אותנו בתור נורת אזהרה.

הצעד הראשון הוא לפנות לעזרה

כאשר אתם פונים למשרד שלנו 'א. א חקירות', אתם מקבלים באופן מיידי מענה מקצועי בניסיון לאתר את הגורמים אשר מאזינים לכם בסתר. אין שום סיבה לחיות בפחד, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לגלות את האמת. עם ניסיון של עשרים וחמש שנה ומיכשור מתקדם, נעשה הכל למענכם ולמען הביטחון שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here