קרדיט Canva

לאורך שנים אנחנו רואים שינויים בתחום ההתחדשות העירונית. מרבית הבניינים והבתים בישראל, מקורם הוא בבתים ובניינים אשר נבנו בשנות החמישים, מה שאז היה שיא הקידמה, היום נראה לא טוב ובעיקר, מוציא את החשק לחיות בבניין המגורים הזה. מה גם שבעבר לא הייתה האפשרות להתקין מרפסות שמש בכל מקום ולהוסיף מעלית לכל בניין. אבל אנחנו כאן כדי לעזור. אם אתם רוצים להשביח את ערך הנכס באמצעות סגירת מרפסת שמש ואם אתם פשוט רוצים לשפר את איכות החיים שלכם, אנחנו כאן כדי לעזור לכם בכל עניין, בכל דבר שאתם צריכים.

ליווי של פרויקטים בבתים פרטיים או בבניין משותף

אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו מהרגע הראשון ועד להשלמת הפרויקט. העבודה שלנו כוללת יצירה של תכנית בניה מפורטת והצגה שלה ללקוח או לדיירי הבניין, במידת הצורך כמובן. אנחנו תמיד קשובים לצרכים של הלקוח ומנסים לספק לו את הטוב ביותר, אבל, כמובן, בלי להתפשר על מקצועיות. בנוסף, חשוב לנו לציין כי אנחנו מודעים היטב לכך שענף הבניה הישראלי לא נחשב ליעיל ואפקטיבי במיוחד. בדיוק בגלל זה אנחנו משקיעים לא מעט מאמצים בגיוס אנשי מקצוע מעולים בניהול שטח העבודה היטב, כדי שהתוצאות יורגשו בשטח בתוך זמן קצר.

אנחנו כמובן נישאר זמינים במידה ויהיו השגות, שאלות או אם תרצו לשמוע מידע נוסף שיעזור לכם לבחור נכון עבורכם. אנחנו מאמינים כי באמצעות שינויים קלים אתם יכולים להפוך את החיים שלכם פשוט, הרבה יותר טובים. אין שום סיבה שלא תקבלו את הטוב ביותר במקום אותו הפכתם לכם לבית.

על איכות חיים אין שום סיבה להתפשר

איכות חיים היא לא רק סיסמא נטולת כל תוכן, אלא, היא הדרך שלכם להפוך את החיים שלכם באמת טובים יותר וכמובן, בריאים יותר. לצורך העניין. כאשר אנחנו מדברים על הוספת מעלית לבניין אנחנו מדברים על כלי פשוט שיכול להקל על האישה שתמיד צריכה לעלות עם סלים את כל המדרגות, על האיש המבוגר שכבר לא הולך היטב וכן הלאה. מרפסת שמש, גם היא, נותנת לדיירי הבית את ההזדמנות לשאוף קצת אוויר נקי ופשוט, להרגיש הרבה יותר טוב בסופו של דבר.

אנחנו רוצים לעזור לכם להגשים כל חלום בתוך פרק זמן קצר. 'אלדד יזמות ובניה בע"מ' פועלים באזור הצפון לאורך שנים ושמחים לשרת לקוחות מרוצים בכל פעם מחדש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here