יוניליוור למען נוער בסיכון
קרדיט: יח"צ

כמאה בני נוער השתתפו באירוע שיא יחד עם מתנדבי יוניליוור ממפעלי יוניליוור בחיפה, צפת ועכו

שבוע שעבר (ג') נערך אירוע שיא לכ-100 נערים ונערות ממרכזי הפוך על הפוך באזור הצפון יחד עם נציגי עלם ומתנדבים ממפעלי יוניליוור בצפון. המשתתפים התחרו בטורניר באולינג, נהנו מכיבוד במקום ולא יצאו מבלי לקבל שי צנוע.

מתנדבים ממפעלי יוניליוור בצפון, ורד הגליל ובייגל בייגל שבצפת, גלידות שטראוס בעכו והמפעל של יוניליוור בחיפה, מלווים את בני הנוער של עלם במהלך 8 השנים האחרונות במגוון מסגרות שונות. האירוע נערך כחלק משיתוף פעולה עמוק שמתקיים בין יוניליוור לעמותת עלם שכולל העסקת נוער בסיכון על ידי יוניליוור, התנדבות עובדי החברה בעמותה (ארגון ימי ספורט, מפגשי חוויה, אירועים משותפים התנדבות משותפת למען גורם שלישי) ובניית/קידום תוכניות משותפות. מדי שנה יוניליוור ועלם מגדירות יחד יעדים משותפים של נושאים לקידום וביניהם התנהלות פיננסית, הכנה לעולם התעסוקה, תזונה ודימוי עצמי.

יוניליוור למען נוער בסיכון
קרדיט: יח"צ

בנוסף להתנדבות בפעילויות הקיימות, יוניליוור פיתחה ומובילה כיום סדנאות מיוחדות עבור בני הנוער; החטיבה הכלכלית פיתחה משחק כלכלי במטרה ללמד את בני הנוער במרכזים כיצד להתנהל נכון מבחינה כלכלית; חטיבת משאבי אנוש פיתחה מערכי שיעור להכנה לעולם התעסוקה בתוכנית שנקראת "היכון הכן צא"; בעד עצמי- סדנאות עובדים לבני נוער בנושאי דימוי עצמי ודימוי גוף.

שרה הרניק מנהלת משאבי אנוש אתר יוניליוור צפת: "בני הנוער של מרכזי הפוך על הפוך הם חלק בלתי נפרד מהקהילה שבה אנו פועלים ובתוכה אנחנו חיים כאן בצפון. אנחנו מתרגשים מחדש מכל סיפור הצלחה ומכל אבן דרך בתהליך של בני הנוער. מקווים להמשיך לעבוד עם עמותת עלם עוד שנים רבות".

ענבל דור קרבל, מנכ"לית עלם: "אנו רואים בשיתוף הפעולה עם יוניליוור חשיבות רבה בהירתמות ובנתינה לבני הנוער והצעירים של עלם בפרויקטים השונים ברחבי הארץ. השותפות של עלם עם יוניליוור מזה שמונה שנים מעניקה לבני נוער רבים ליווי, ייעוץ וסיוע במגוון נושאים ותחומי עניין משמעותיים בחייהם. אנו מודים ליוניליוור על אירוע הגיבוש לנערים ולנערות שלנו בצפון אתמול וכמו כן על אירועים, מפגשים וסדנאות נוספים הנערכים לאורך כל השנה".

יוניליוור למען נוער בסיכון
קרדיט: יח"צ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here