credit: canva

אחד מן האישורים החשובים ביותר בכל הקשור לתחום המזון זהו רישיון עסק מזון אשר דרכו תוכלו לנהל את עסק המזון שלכם בצורה חוקית ואיכותית. כמו כן אישור זה נועד מכיוון שאחד הגורמים הנפוצים במדינות למוות במדינות עולם שלישי זהו מזון לקוי. בנוסף לכך ישנם מגוון עסקים אשר חייבים אישור זה והם: מלונות, בתי הארחה, צימרים, מסעדות, מטבחים מוסדיים, גני אירועים, אולמות אירועים, ירידי מזון, איטליז, שווקים ועוד. כל אלו חייבים ברישיון עסק למזון. על מנת שתוכלו לקבל רישיון זה במהירות וכן גם תוך כך שבודקים את האיכות שלכם אתם יכולים לפנות לחברה אשר מתמחה בתחום זה ואשר יודעת את הנהלים השונים אשר מתבקשים ממשרד הבריאות. יתר על כן זהו הליך בירוקרטי לא קל ועל מנת שתוכלו לעשותו באופן נעים וקל יותר תוכלו לפנות לחברת מ.ר איכות ובטיחות מזון. חברתנו מתמחה בכל הקשור להכנה, להסמכה לתקני ניהול בטיחות מזון ועושה זאת באמצעות מהנדסי מזון מקצועיים, אדריכלים, יועצי בטיחות מזון מנוסים, טכנולוגי מזון ועוד, הצוות המקצועי שלנו ילווה אתכם מתחילת ההליך ועד סופו ויעניק לכם שירותים בנושאי היגיינה ובטיחות מזון, תכנון ורישוי עסקי מזון, היתרים מסוימים, תכנון מפעלי מזון, הדרכות ועוד. חברתנו מספקת את שירותיה תוך ניסיון רב ומוניטין מפואר בתחום בטיחות המזון על כל צורותיו.

חוקים מיוחדים בתחום המזון

על מנת שתוכלו להתנהל בצורה נכונה וכן גם חוקית בתחום המזון אתם חייבים שיהיה לכם תקן haccp אשר הינה מגדיר תנאי ייצור נאותים בתעשיית המזון, וזאת במטרה להפחית את הסיכונים הקיימים, תוך התמקדות במניעה מקודמת ותוך כך שאנו מעניקים לצרכנים מוצרים ראויים לשימוש. תקן זה מתייחס למזון מן החי כמו למשל דגים, עופות, ובשר. תקן זה מתייחס גם לחומרי הגלם של המוצרים, ועד שלב האחסון שלהם והאספקה ללקוח.

חברה אשר מתמחה במזון

כל בעל עסק מזון יודע שאחד הדברים החשובים ביותר בעסק שלו זה למעשה לפעול לפי התקנים השונים של משרד הבריאות ולעמוד בכל התקנים הקיימים על מנת שהעסק שלו יעבוד בצורה מקצועית ולפי המקובל בחוק. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת מ.ר איכות ובטיחות מזון, חברתנו מתמחה בכל הקשור למתן ייעוץ בתחום המזון, לבטיחות מזון, להסמכה לתקני ניהול בטיחות מזון ועוד. חברתנו עושה זאת תוך כך שיש בסגל העובדים שלנו צוות מומחים אשר יעמוד לרשותכם בכל בעיה ויתדרך אתכם במדויק. לפרטים נוספים והזמנת השירות צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 054-9555900 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here