גלעד גרינברג
צילום: אלבום פרטי

גלעד גרינברג, תושב עפולה, החל את לימודיו בטכניון וסיים אותם במכללה הטכנולוגית נוף הגליל.  כיום, שנתיים לאחר סיום לימודיו, עובד גלעד בתפקיד  בכיר במרכז ההכשרה של 'תעשיית בית אל', ואומר כי במכללה   זכה לרכוש כלים מקצועיים לעבודתו אך יותר מכל זכה לרכוש את יצר הסקרנות, יצר הלמידה וההתפתחות. "זכיתי במרצה מעולה שבמעולים, ד"ר גנאדי צוגלין, שהאהיב עלי את המקצוע הרבה אחרי שהשיעור הסתיים המשכתי להשביע את סקרנותי וללמוד ".

לפני שנתיים סיים גלעד גרינברג את לימודיו בהנדסת מכטרוניקה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל. גלעד, בוגר בית הספר אורט עפולה, תושב עפולה, החל לאחר שירותו הצבאי את לימודי ההנדסה בטכניון ומשם עבר ללמוד במכללה הטכנולוגית נוף הגליל.

"כשהגעתי ללמוד במכללה, הגעתי בתור מדריך בקורס עיבוד ששבי לתלמידי כיתות י', י"א, , אז גם גמלה בי ההחלטה לסיים את לימודי ההנדסה. הלימודים היו ללא ספק חווייתיים מאוד, מעבר לקבלת הכלים המקצועיים החשובים ממרצי המכללה, אני חש לחובה לציין לשבח את המרצה שלי, ד"ר גנאדי צוגלין, שהשפיע עלי מאוד, בזכות הרוח המקצועית שלו, הידע העצום, התאהבתי במקצוע. הלימודים במכללה היו לי לחוויה מעשירה ומעצימה, במלא הצניעות אני יכול לומר בפה מלא, בוגרי מכטרוניקה של המכללה יכולים לעמוד מול כל מהנדס דגולמבחינה מקצועית ".

גלעד, 35, עובד זו השנה השישית בתעשיית בית אל, במרכז ההכשרה, הסדנא ממוקמת באזור התעשייה 'שחק' בואכה טל מנשה וחיננית. "העבודה שלי מאתגרת, מרתקת, אני רואה את הביקוש הרב לבוגרי מקצוע המכטרוניקה, ותמיד שומר לי פינה חמה בלב למכללה הטכנולוגית נוף הגליל", אומר גלעד.

גלעד גרינברג
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here