קרדיט צילום טריפל אס2

בשבוע שעבר נחנך פרויקט חדש של התקנת פאנלים סולאריים בגודל 22 קילו וואט על גבי הגג של "קופמיוטסט" בעיר עפולה, את הפרויקט ביצעה חברת טריפל אס ממגדל העמק, חברה לאנרגיה מתחדשת.

בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר עסקים אשר בוחרים לנצל את אנרגית השמש עבור ייצור אנרגיה ירוקה, בזכות ניצול שטח הגג של העסק לטובת התקנת פאנלים סולאריים וייצור חשמל נקי. כך בעלי עסקים יכולים לנצל את הגג עבור יצירת רווח במכירת החשמל, או חיסכון משמעותי בעזרת שימוש באנרגיית השמש עבור החשמל בעסק.

רק לפני מספר ימים הודיעו כי על פי בדיקות, מוכח כי חודש יולי היה החודש החם ביותר מזה שנים עם צמיחת שיא בשימוש בחשמל בארץ והשנה הזו צפויה יותר ויותר להפוך לשנה החמה ביותר שנרשמה אי פעם. בעלי העסקים הבינו כי עכשיו זה הזמן למנוע בכל דרך בעיות חשמל, לאור הפסקות חשמל חוזרות ביישובים רבים בעקבות גלי החום ומשבר החשמל בארץ, כך פאנלים סולאריים הפכו לפתרון ירוק, חסכוני ויעיל במקרים כאלו.

גולן גבאי, הבעלים של "קופמיוטסט" מספר: "אני מרוצה מאוד מכל התהליך, השמירה על הסביבה וקידום האנרגיה הירוקה חשובה לנו. הצוות כאן עבד במקצועיות רבה ובאופן שירותי ואמין בדיוק לפני הרצון שלנו ובהתאמה אישית. אין ספק שזהו שיתוף פעולה שעוד ימשיך."

מנכ"ל חברת טריפל אס, מר עופר אזולאי: "אנו מתמודדים כבר מספר שנים מול חסמים משמעותיים בקידום השימוש באנרגית שמש, כאשר משבר החשמל לא מטיב עימנו. המערכות הסולאריות מסייעות בייצור אנרגיה ירוקה תוך הפחתת זיהום האוויר, ובכך אנו עומדים בייעדי ייצור החשמל הנקי על מנת ומצליחים למנוע הפסקות חשמל ובנוסף לכך בעלי המערכות נהנים מרווח כלכלי."

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here