קרדיט CANVA

מי אנחנו ללא העיניים שלנו? באמצעות העיניים אנחנו רואים, מבחינים בפרטים, מתבוננים ומסקים מסקנות. העיניים הן ראי לנפש שלנו, ולכן חשוב לשמור על בריאות העיניים שלנו. הראייה שלנו היא אמצעי חשוב מאוד בחיי היו יום שלנו, ולכן חשוב לשמור עליהן.

במיוחד בעידן המודרני מלא המסכים והגירויים הטכנלוגים, העיניים שלנו מתאמצות המון בשעות הרבות שאנחנו מבלים מול המסך. שעות הבילוי הרבות האלו במסכים יכולות להוביל לתחושת עייפות, ולגרום לבעיות ראייה שונות. כדי למנוע בעיה זו, אספנו לכם 5 טיפים לחיזוק הראייה.

תרגילי עיניים

כמו כל דבר שקיים בעולם, גם את הראייה ניתן לחזק באמצעות תרגול.  תרגילי העיניים קיימים בשביל לאפשר לעיניים שלנו להסתגל למצבים שונים ולהתאים את עצמן לסיטואציות שונות. תרגילי העיניים יכולים לסייע בשיפור חדות הראייה, הרגעת שרירי העיניים, התגברות על ליקויי ראייה ועוד.

קיימים תרגילי עיניים שונים אשר אנשים שברצונם לחזק את הראייה שלהם יכולים לבצע. אחד מתרגילי העיניים המוכרים הוא הרפיית העיניים, תרגיל שמיועד להפחית לחץ ומתח ועוזר להקלת העיניים. תרגיל נוסף שאתם יכולים לנסות בשביל לחזק את הראייה שלכם הוא  סגירת מחצית העיניים. הוא נועד לחזק את העפעפיים.

צמצום הזמן מול המסכים

לפעמים הפתרון למניעת כאבי ראש, מאמץ יתר על העיניים ועייפות נמצא מול העיניים שלנו. ניתן לצמצם את הזמן שאנחנו שוהים מול המסכים בשביל להקל על העיניים שלנו ולחזק אותן.

צמצום הזמן שאנחנו מבלים מול המסכים הוא אינו פשוט, מכיוון שאנחנו חיים בתקופה שבה אי אשפר להיות מנותקים ממסכים, לכן מומלץ לבצע את הצמצום הזה בהדרגה, בשביל שהעיניים שלנו יוכלו להסתגל למצב בהצלחה.

יוגה

אנחנו מתאמנים בחדרי כושר, משקיעים בשרירים שלנו ובמראה שלנו, אז למה שלא נתייחס כך גם לעיניים שלנו?

באמצעות יוגה לעיניים, שכוללת בתוכה תרגילים שונים, נוכל לחזק את הראייה שלנו, להרפות את העיניים אחרי יום ארוך ולהקל עליהן. תנו ליוגה לעיניים הזדמנות, היא יכולה לעזור לכם מאוד.

תזונה נכונה לעיניים בריאות

תזונה נכונה ובריאה נכונה גם במקרה של העיניים. אם נאכל כמו שצריך, נהנה מוויטמינים וממזונות עשירים כמו ירקות ופירות, נוכל לחזק את הראייה שלנו ולשמור על עיניים בריאות.

מבין המוזנות שממולץ לאכול בשביל לחזק את הראייה אפשר למצוא ירקות ופירות כמו אבוקדו, אפרסמון, שמסייעים ומונעים את הפגיעה בעיניים. נוסף לכך אפשר להנות מעלים ירוקים כמו עלי תרד לדוגמה שעושים עבודה דומה.

בדיקות אצל אנשי מקצוע

בדיקות תקופתיות אצל אנשי מקצוע יכולות לעזור לנו להבין אם יש בראייה שלנו בעיה ובמידת הצורך לחזק את הראייה שלנו.

בקרו אצל פרופסור אבי סלומון רופא עיניים מומלץ, בדקו את מצב הראייה שלכם לעיתים קרובות או רחוקות, וכך תוכלו לדעת מה מצבן, לחזק את הראייה שלכם ולמנוע צרות אפשריות. בהצלחה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here