ערים תואמות
דוברות עיריית מגדל העמק

בטקס חגיגי ומרשים שהתקיים השבוע חתמו ראשי הערים מגדל העמק ובוקרשט על ברית ערים תואמות

תושבי מגדל העמק, בטיול הבא שלכם לבוקרשט, אחד היעדים המועדפים על הישראלים, תזכרו שאתם יכולים להרגיש בבית. למה אתם שואלים? השבוע התקיים טקס ברית ערים תאומות במהלכו הגיע ראש עיריית מחוז 5 בבוקרשט, דניאל פלוראה, יחד עם מנכ"ל העיר לחתום על ההסכם הרשמי.
התהליך החל לפני שנה. בישיבת המועצה שהתקיימה, הביא אלי ברדה להצעה את חתימת ההסכם וחברי מועצת העיר הצביעו בעד לחתימת ברית ערים תאומות. התהליך תפס תאוצה בחודשים האחרונים, ובמגדל העמק החליטו לנצל את העובדה שהשבוע התקיים יריד החדשנות העולמי של ועידת השלטון המקומי בתל אביב, במהלכו ניתן היה למצוא את כל הצמרת המוניציפאלית הישראלית לחוויה יוצאת דופן של מפגש, לימוד, החלפת דעות ורעיונות וחשיפה לספקים ועסקים הפועלים במגזר, על מנת לזמן את הנציגים מרומניה לארץ הקודש.
בטקס מרגש בהשתתפות ראש העיר, אלי ברדה, סגניו סרגיי אוקנדר, נחום אסולין, אלי בקסיס ודורון אלחרר, מנכ"ל העירייה שלום זוזוט ובכירי הנהלת העיר, הוצג בפני פלוראה יחד עם המנכ"ל שלו הסבר על העיר וסרטון שעלה לאוויר לאחרונה. לאחר מכן המשיכו בביקור בביה"ס "אורט רוגוזין" ופגישה עם תלמידי התכניות "יזמי סטרטאפ" ו"מכונה מופלאה" והסתיים בביקור במפעל ק.ל.א. וקבלת סקירה ממנכ"ל החברה על ייחודיות המפעל ושיתופי הפעולה עם הרשות כולל פעולות התנדבותיות במועדוניות לילדים ונוער בסיכום ועם נכבדי העיר הוותיקים וניצולי שואה. ראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה אמר: "מגדל העמק הינה אחת הרשויות הבודדות בארץ שלא כרתה ברית ערים תאומות במהלך ה-20 שנים האחרונות. נענינו בחיוב להצעה שקיבלנו וכרתנו ברית ערים תואמות. שמחנו לארח את ידידינו דניאל פלוראה ומנכ"ל העיר. נקדם נושאים חשובים לשתי הרשויות ולרווחת תושביהם".

ערים תואמות
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here