סמח זועבי, שגרירת המכללה גם בתוך המשפחה.
צילום: אלבום פרטי

אחיה של סמח, בוגרת מכללת נצרת עילית-יזרעאל, הנדסאית אדריכלות, אמין, לומד אף הוא במכללה הנדסת בניין.

מסלול קידומה של סמח מעורר התפעלות. "יום לאחר שקיבלתי מהמכללה את הדיפלומה התחלתי לעבוד, המקצועיות, האיכויות שרכשתי במכללה מצד הצוות המצוין, הובילו אותי להתקדם במקצועי. אני השגרירה הגאה של המכללה המצוינת, המקצועית והאיכותית". אומרת סמח.

לפני 19 שנים סיימה סמח זועבי את לימודי הנדסת אדריכלות במכללת נצרת עילית-יזרעאל, מאז יש לה פינה חמה בלב למכללה,  בכל מקום,  סמח,  ממליצה בחום לקרוביה ואוהביה ללמוד במכללה לימודי הנדסה.

סמח, תושבת נצרת לשעבר, עובדת ,בתפקיד בכיר , בוועדה לתכנון ובנייה יזרעאלים, היושבת בעמק יזרעאל. "יש לי זיכרונות, חוויות, ובעיקר תחושה של מכללה רצינית, מקצועית עם צוות הוראה מצוין, אומרת סמח וממשיכה, אני עובדת כיום בוועדה לתכנון ובניה ביזרעאלים, ברישוי בנייה, לפני כן עבדתי בחברת תכנון ובנייה א.ב. מתכננים.

למדתי במכללה, זו הייתה חוויה מהנה, מעניינת ומאתגרת, בשתי מילים,  זו אחלה מכללה, הלימודים ברמה גבוהה, ההוכחה לכך היא שיום אחרי קבלת הדיפלומה כבר התחלתי לעבוד במקצועי, ובמקביל עסקתי בפרויקטים פרטיים כולל תכנון וילות ומוסדות ציבור".

סמח זועבי, שגרירת המכללה גם בתוך המשפחה.
צילום: אלבום פרטי

סמח, כיום תושבת הכפר דחי, נשואה באושר ואם לשלשה ילדים, כל כך הייתה מרוצה מהלימודים והאווירה במכללת נצרת עילית-יזרעאל, עד כי המליצה לאחיה אמין איברהים, ללמוד במכללה.

"רבים פונים אלי, מתעניינים היכן למדתי, ואני כל כך גאה לשתף אותם שאני בוגרת מכללת נצרת עילית-יזרעאל, אומרת סמח ומוסיפה: אני ממליצה להם ללמוד במכללה,אחי אמין לומד שנה שלישית הנדסת בניין במכללה, בלי להשוויץ ולהתגאות, מכללת נצרת עילית-יזרעאל בה למדתי, היא מכללה ברמה גבוהה עם מקצועיות מרשימה, עובדה שהדיפלומה של המכללה סללה לי את הדרך המקצועית ופתחה לי דלתות, בכל מקום אני שגרירת המכללה, זה המעט שאני יכולה להחזיר לה". אומרת סמח.

סמח זועבי, שגרירת המכללה גם בתוך המשפחה.
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here