הכרת זהויות ורב תרבותיות
צילומים : נב"ס

במכללת נצרת עילית – יזרעאל מאמינים ובטוחים כי השקעה מיטבית בצוות תקרין ללא ספק על הסטודנטים, איכות ההוראה ומתן השירות.

צוות ההנהלה, רכזי מגמות ואפילו חבר ועד מנהל וועדת כספים יצאו ליום גיבוש מעשיר, מחכים ובעיקר פותח צוהר לעולמות קסומים של שירה, צליל, הכרות עם תרבויות וזהויות.

הכרת זהויות ורב תרבותיות
צילומים : נב"ס

צוות ההנהלה, רכזי מגמות, צוות מנהלה, כולם , בראשות מנכ"לית מכללת נצרת עילית – יזרעאל, תרצה ריבק, נהנו מיום השתלמות וגיבוש מחכים, מעשיר מפתח ומהנה בהכרת תרבויות וזהות שונות.

יום ההשתלמות והגיבוש היה בנושא "היכרות עם תרבויות שונות", לאור העבודה המתנהלת במכללה מול רב תרבותיות ומגוון אוכלוסיות הלומדות יחדיו מתוך כבוד הדדי והערכה לאחר ויצא מנצרת עילית לכפר סאלמה, שם סעדו ארוחת בוקר בסגנון בדואי כשר, מלבנה עיזים ועד פיתות עם זעתר וכדורי פלאפל, לאחר מכן התכנסו באוהל בדואי אותנטי ושמעו מזאיד, בעל הבית, אודות הבדואים, אורחות חייהם, אמונותיהם והקודים התרבותיים המיוחדים להם .

הכרת זהויות ורב תרבותיות

צילומים : נב"סמסאלמה המשיך הצוות למסע אל הנשמה היהודית וסודות הקבלה בצפת, ביקור מרגש בבית הכנסת האר"י הקדוש, שם שמעו ממורה הדרך על ערש לידת הקבלה והפצתה לעולם כולו. לאחר מכן המשיך הצוות להפתעה מוזיקלית מרתקת ומרגשת ביישוב גוש חלב. המקום היפהפה עם תצפיות מרגשות היה הפתיח לאירוע המרגש, מפגש תרבותי עם האומן ג'ורג' סמעאן, מוסיקאי מחונן ומוכשר המנגן על עוד, בוזוקי, כינור.

הכרת זהויות ורב תרבותיות
צילומים : נב"ס

סמעאן שיתף בחגיגה של צלילים בשילוב שירים בשפה הערבית והעברית. בלטו שיריו של הזמר אהוד בנאי, עימו מוביל סמעאן פרויקטים מיוחדים. את כל היופי הזה פגשו צוות המכללה בבית אבן בן 147 שנים בגוש חלב.

בתום המפגש המרגש יצא הצוות לחגיגה קולינרית בחוות 'בת יער', חוויה שנחתמה בסדנת צחוק משחרר ובעיקר מלא בתובנות על ההומור ככלי מקצועי.

הכרת זהויות ורב תרבותיות

צילומים : נב"סתרצה ריבק, מנכ"לית המכללה סיכמה את היום המרגש: "ההון האנושי המצוין של צוות המכללה הוא המשאב החשוב להמשך פיתוחה וקידומה של המכללה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here