קרדיט: Canva

עונת הקיץ כבר כאן וברגע שהשמש זורחת כולם כמהים לחיק הטבע. למה לא להשתמש במתקנים חיצוניים לאירוע הבא שלכם? בדיוק כמו וואלי אירועים בשרון? מטרת אירוע חברה או כל אירוע הינה להשיג את האפקט הנכון ולהשאיר רושם מתמשך על המוזמנים. אף במידה ועסקינן אודות אירוע עסקי, ואף במידה ועסקינן אודות סתם פגישה מרגיעה עבור צוות העובדים או הלקוחות שלכם, בחירת מיקום לאירוע עם גינה או מרפסת היא תמיד רעיון טוב להצלחה של אירוע. אנא המשיכו לקרוא, ותגלו ערב רב של מידע על וואלי אירועים בשרון.

 

מה יש לקחת בחשבון לפני שכירת גן אירועים לאירוע

הנה מה שיש לקחת בחשבון לפני שכירת גן אירועים המומלץ ביותר לשנת 2022 – וואלי אירועים בשרון –

  • קייטרינג בהתאמה באופן אישי – כל אירוע עומד או נופל עם קייטרינג טעים ואיכותי. תמיד תדונו מלכתחילה באפשרויות של קייטרינג נושא, ברביקיו או בר קוקטיילים אופנתי ותערכו הסכמות ברורות לגבי חומר, קישוט ותקציב.
  • תכינו תכנית ב' – גם אם תחזיות מזג האוויר נראות מושלמות, אתם עדיין עשויים להיתקל בהפתעות שאינן צפויות מבעוד מועד. השימוש בקירוי, כמו לדוגמה – אוהלי מתיחה ומחממים של מרפסת בהחלט מומלץ, אך אם גשם וקור פוגעים זה נחמד אם יש לכם גם פתרון גיבוי במקום עצמו. אז הקפידו לבדוק האם קיים פתרון פנימי.
  • שימוש בלעדי במקום – במקומות יפים רבים בחוץ, כמו למשל – וואלי אירועים בשרון, אתם ממש לא הלקוח הפוטנציאלי היחיד ביום שמשי. אתם תעמדו בתור לצד בני אדם אחרים עם האורחים שלכם ותצטרכו לחלוק את המיקום שאינו מושלם. תקפידו לשאול אם ניתן להפריט את המיקום החיצוני עבור המוזמנים שלכם.

למה דווקא וואלי אירועים בשרון?

  • קישוט והתאמה אישית – תיתנו לאורחים שלכם ליהנות ולחלום. בר קוקטיילים תמיד נותן אפקט מהנה יותר כאשר הוא מותקן באוויר הפתוח, אפילו יותר כאשר משלבים אותו עם ריהוט טרקלין טרנדי וקישוט על חוף הים. עם רדת הלילה, אור נרות ולפידים יכולים לספק אווירה נעימה במיוחד.
  • חוויה חיובית – אור שמש ואוויר צח תמיד מבטיחים אווירה נינוחה. האורחים שלכם ייהנו מרגעי נטוורקינג הרבה יותר באוויר הפתוח מאשר באזור מקורה.
  • קייטרינג ובידור יצירתי – במיקום חיצוני יש לכם הרבה יותר אפשרויות להיות יצירתיים עם קייטרינג ובידור. תפנקו את המוזמנים שלכם, כדוגמת – במנגל מהנה או בפעילות באמצעות שבילי משחקים מרהיבים, כמו גם, למען הילדים, תציבו במקום מתנפחים.

מידע נוסף אודות ואלי אירועים, תוכלו למצוא באתר הרשמי https://www.valley-events.co.il/.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here