38
credit- camva

לא נעים להגיע למצב של פשיטת רגל, חובות שנערמים אחד על גבי השני והאופק לא נראה לעין, אלא שאם מתחילים לטפל בזה בזמן ובאמצעות אנשי מקצוע מתאימים, זה נעצר ומתחיל לחזור למסלול לאט. אנשים נוטים להימנע מפנייה לעורכי דין משום שזה נראה להם הכי גרוע שיכול להיות משום שזה אומר שהם איבדו שליטה והגיעו לקרקעית מבחינת היכולת שלהם, אבל זה בדיוק להפך. אולי מרתיע לרגע לחשוב על כך שאין ברירה, אבל כאשר מעבירים נושאים כספיים דחופים כמו חובות ופשיטת רגל לטיפול של עורך דין הוצאה לפועל בצפון דווקא אז מתחילה להיווצר תקווה. יש מי ששולט בנושא מספיק כדי לדעת מה מגיע לכם וממי, כיצד לחתור להסדר תשלום חובות שאתם יכולים לעמוד בו ולחזור לחיים, ולמה זה חשוב לעצור את מרוץ הריבית על החוב עצמו. משום כך, עו"ד שמרית יעקובוב מנהלת את התיק שלכם למענכם דווקא כדי שתוכלו להיחלץ מהמצב בתום זמן סביר.

38
credit- camva

פשיטת רגל היא לא סוף פסוק

פשיטת רגל היא לא נעימה ובוודאי יש מסקנות שונות שאפשר להסיק מההתנהלות של בעל עסק או אדם פרטי עד שהגיע לכך, אבל חשוב להיות פרגמטי ולהחזיר לעצמכם שליטה בחיים שלכם כמה שיורת מהר. במציאות של חובות ופשיטת רגל, להוצאה לפועל לא משנה מהן הנסיבות האישיות שגרמו לכך והיא גובה ריבית גבוהה על החובות, שלא לדבר על קנסות, עמלות ועוד הוצאות שמתווספות לחוב הגדול. חשוב מאוד לפנות כמה שיותר מוקדם לעזרת עורך דין מומחה לפשיטת רגל על מנת לעשות סדר בכל מה שחשוב וחיוני לטפל בו לפי הסדר. ככל שמנהלים את זה מוקדם יותר מבלי לתת לזה לצאת משליטה כך אפשר להפחית את התשלומים הנוספים והמיותרים.

גם לחובות יש סוף

לחובות יש שני צדדים, אלה שלווים ואלה שמלווים. גם מלווים נתקלים לעתים בקשיים כשהם עצמם לא יכולים לעמוד באי החזר החוב ולכן זקוקים לשירותי גבייה אמינים ומסודרים, על פי חוק. כשנעזרים במשרד עורך דין גביית חובות שיכול לאתר חייבים ולהתחיל את ההליכים נגדם כדי שיחזירו חובות, אפשר גם לחשוב על כך שהכסף יחזור אליכם מבלי שתצטרכו לחשוב עליו כחוב אבוד. עו"ד שמרית יעקובוב מתמחה בהחזרת חובות לבעלי החוב השונים שמתקשים לגבות אותם, כשירות אמין ומסור ללקוחות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here