קרדיט - Canva

אם חשבתם עד היום שכל הלוואות המשכנתא הן אותו הדבר – הגיע הזמן שתגלו שיש הבדלים משמעותיים בין המסלולים. ההחלטות שתקבלו היום צפויות להשפיע על המצב הפיננסי שלכם ב-20 השנים הבאות. הלוואת משכנתא לא לוקחים כלאחר יד מבלי להבין את המשמעות של הדברים, את שיטת חישוב הריבית ואת כל הזכויות והחובות שלכם ושל הבנק. הלוואות במגזר הפרטי וגם הלוואות מימון לעסקים מורכבות מ-3 פרמטרים עיקריים: סכום, ריבית, מספר תשלומי ההחזר. הפרמטרים משפיעים זה על זה, שינוי באחד מהם משנה את כל הנתונים.

איך מתחילים לתכנן רכישת דירה?

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות לקראת קניית נכס נדל"ן זה לבחון את העלות הכוללת. כעת נבחן את ההון העצמי העומד לרשותכם ונחשב את הסכום החסר. על פי התקנות של הבנקים נדרש הון עצמי בגובה של 25% מהשווי של הנכס. לא בטוחים האם ההון העצמי שברשותכם מספיק? מתלבטים האם כדאי לרכוש דירה יקרה או לחילופין להתפשר על דירה זולה יותר? אל תקבלו כל החלטה מבלי להתייעץ תחילה עם איש מקצוע. כך למשל, יועץ משכנתאות בחיפה יידע להכווין אתכם אל נכסים מניבים, לנסח נכון את הדברים מול הבנק ולסייע בהחלטה האם לרכוש בית פרטי או דירה עם נוף למפרץ. יועץ משכנתאות בחיפה יודע באלו נכסים צפויה עליית ערך משמעותית.

איך מתכוננים נכון לקראת הלוואת משכנתא?

משכנתא צפויה ללוות אתכם במשך עשרות שנים. מדובר בצעד פיננסי משמעותי שאתם צריכים לעשות בצורה שקולה ואחראית. אם יש לכם כבר הלוואות והתחייבויות כספיות חשוב לקחת אותן בחשבון ולוודא שתהיה לכם יכולת לעמוד גם בתשלומי ההלוואות וגם בהחזר המשכנתא. אי עמידה בתנאי פירעון ההלוואה פוגעת במוניטין שלכם ועלולה להוביל לאבדן של הנכס. הגעתם לרגע בו אתם נדרשים לעבור להתנהלות כלכלית מחושבת, חשוב לבנות נכון תקציב ולשקול גם משכנתא לאיחוד הלוואות להבראה כלכלית. אל תיקחו כל הלוואה מבלי להיות בטוחים שיש לכם את היכולת לעמוד בתשלומי ההחזר.

רכישת דירה עם מינוס בבנק וחובות

כבר תקופה ארוכה שאתם לא מצליחים לצאת מהמינוס? לכולם מסביבכם כבר יש לפחות דירה אחת ואתם לא מצליחים אפילו לסגור את החודש? זה הזמן לפנות אל יועץ פיננסי שמתמחה גם במשכנתאות, גם בכלכלת המשפחה ובמידה הצורך גם בפתרונות מימון לעסקים. צבירת נכסים מניבים אפשרית ואף רצויה גם במצב של חובות. אתם תופתעו כמה מהר גם אתם יכולים לצאת מהמינוס ולעבור למאזן חיובי בעזרת תכנית של יועץ פיננסי מומחה לכלכלת המשפחה. משכנתא לאיחוד הלוואות עשויה להיות בדיוק הפתרון שאתם מחפשים. זקוקים ליועץ משכנתא? אוליבר רוס מומחה גם למשכנתאות וגם לכלכלת המשפחה, צרו קשר להלוואות משכנתא בתנאים אופטימליים, חיסכון מרבי, איחוד הלוואות, משכנתא הפוכה, איתור נכסים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here