צילום יחצ

הבחירות בצפת מתחממות. השבוע, ביום שני פתח המועמד לראשות עיריית צפת שלום אלבז את מטה הבחירות שלו מול השוק העירוני (רחוב כ"ה) באירוע מרשים וגדול במיוחד בהשתתפות למעלה מ 250 מתושבי העיר צפת.

במהלך האירוע שכלל תפילת מנחה, קביעת מזוזה ונאומים של רבנים ואנשים נוספים, סיפרה אשת הנדל"ן הצפתית המצליחה אלינור עזריאלי על המצב הקשה בתחום הנדלן בצפת ולמה היא מאמינה כי אלבז ישנה את המציאות הזו. כמו כן שי אילוז, איש קהילה מוכר ומוביל בצפת בכלל ושכונת נוף כנרת בפרט, ציין כי החיבור של אלבז לקהילה, הכבוד שלו לזולת, הערכים שלו והנתינה הם אלו שיתנו לו את הכלים להצליח, "בשנתיים ששלום היה בעירייה לאף תושב לא הייתה תלונה כי שלום ידע והצליח לטפל בהכל. אני מכיר עשרות אנשים שמספרים לי איך הוא הצליח לפתור מחלוקות ולסייע להם- הוא ללא ספק האיש שיכול להרים את העיר שלנו" ציין אילוז

ואז הגיע המנה העיקרית: שלום אלבז בנאום עוצמתי מעומק ליבו פרט על המצב בעיר, הפתרונות והציג את עיקרי החזון שלו לצמיחה אמיתית. במוקד- מהפכה בתחום הנדל"ן עם 4,000 יח"ד, היתרים תוך חצי שנה התחדשות עירונית בדרום ובכנען וסוף לכיכרות- דגש בתוך השכונות. בהיבט הפרנסה הבהיר כי יחייה ויפתח את התיירות כעוגן כלכלי עירוני, יחבר בינה לבין רחוב ירושלים, יקים מרכז קניות ומסחר חדש וראשון מסוגו בצפת ויפתח את אזור התעשייה. כמו כן התחייב למהפכה חינוכית, דאגה לצעירים והסוף לשהות הנוער ברחובות לאור טלפונים. כמו כן הבהיר כי התושב יהיה בראש סדר העדיפויות ומחלקת הרווחה תפעל יחד עם עמותות וגופים לסייע לתושבים. בנוסף, ציין: "יש איחוד במגזר החרדי ומגיע להם שאפו שידעו לשים את האגו בצד ולהתאחד. קראתי לאחדות לפני חודשיים וכעת הקריאה מקבלת חשיבות ייתרה- שימו את האגו בצד, בואו נציל את העיר שלנו". על ניסיונו אמר: "אין לי ניסיון להכניס עירייה לגירעון של 150 מיליון, אין לי ניסיון בניצול אסור של משאבי הרשות לקמפיין פרטי שלי ואין לי ניסיון בלהציג מצג שווא. אף אחד לא נולד ראש עיר, מה אני כן? אני מגיע בשל מכל אחד אחר עם ניסיון מוניציפאלי במגוון רשויות מצליחות, חדור מטרה, מלא בערכים והגינות, מגיע עם סל כלים שרכשתי ממגוון רשויות שליוותי, מגיע עם קבוצה איכותית של אוהבי צפת המאמינים בעיר ובצעירי העיר, ומגיעים עם מוטיבציה אדירה להציל את הבית שלנו!"

באירוע השתתפו כל שכבות האוכלוסייה בצפת, צעירים ומבוגרים, דתיים, חרדים וחילוניים, תושבי כל שכונות העיר שבאו להביע תמיכה. כמו כן אלפים צפו בשידור הישיר ברשתות החברתיות. במטה אלבז ציינו: "יש כאלה שצריכים להביא שרים כדי להגיע ל 35 משתתפים בפתיחת מטה כשמחציתם עובדי עירייה שמגיעים כי דורשים מהם להגיע בניגוד לחוק ויש כאלה שסוחפים עיר שלמה, צפת רוצה שינוי ותקבל אותו ב 31.10".

צילום יחצ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here