דור אקשטיין ביקורות: מנפצים מיתוסים בדיאטה ותזונה

כשאתם מתחילים בדיאטה ובתזונה נכונה, הדבר הראשון עליו הנכם ממהרים להקפיד, אלו הארוחות שלכם ביום. כמה ארוחות תאכלו, מה ההפרש בין הארוחות ומה תצרכו באותן ארוחות. דור אקשטיין ביקורות רבות נשמעות על כל עניין חלוקת הארוחות, יש כאלה הטוענים כי שלוש ארוחות מסודרות ביום יספיקו על מנת לעמוד בתזונה הנכונה, יש כאלה הטוענים כי דווקא שש ארוחות קטנות ביום, הם אלו שיסייעו לכם לעמוד בתזונה הנכונה לאורך זמן. המאמן לחיטוב הגוף דור אקשטיין הודף את הביקורות, מנפץ את המיתוסים על אכילת שש ארוחות ביום ומוחה על הביקורות על מי שאוכל פחות ארוחות. אז כמה ארוחות באמת מומלץ לאכול ביום למטרת חיטוב ופיתוח מסת שריר? תוכלו לקרוא את ההסבר המדויק במאמר הבא.

דור אקשטיין ביקורות: מיתוס עתיק יומין

בעבר כשהגענו אל השלב של התאמת תפריט תזונה, היו טורחים לחזור באוזננו השכם וערב על כך שחשוב מאוד לאכול כמה ארוחות קטנות במקום ארוחות גדולות. כמות הארוחות המומלצת היתה שש ארוחות ביום. כלפי מי שלא עמד בארוחות אלו, הופנתה ביקורת על כך שהדבר משפיע על תהליך חילוף החומרים בגוף. המאמן דור אקשטיין ביקורות מסביר כי בעבר נטו לחשוב כך מכמה סיבות: הסיבה בראשונה היא אפקט טרמוגנזה, היתה נטייה לחשוב כי ככל שנאכל יותר ארוחות כך חילוף החומרים יואץ. התברר כי הדבר לא נכון. הסיבה השנייה היתה כי ספיגת החלבון בעבר היא עד 30 גר' וכי כל מה שמעבר אינו נספג, דבר שאינו נכון והגוף מסוגל לקלוט כמויות גדולות של חלבון. חשוב שתקראו את ההסבר של דור אקשטיין ביקורות.

דור אקשטיין ביקורות: אכלו כפי יכולתכם

לאחר שניפצנו את כל המיתוסים והדפנו את כל הביקורות בנושא, דור אקשטיין ביקורות מסביר כי כל אדם יקיים את נוהל הארוחות כפי שנוח לו מבחינת סדר היום שלו. לדוגמא אם אדם מסוים נוהג לאכול שלוש ארוחות טובות ביום, אז מומלץ לו להמשיך באותו סדר של הארוחות. אם אדם נוהג לאכול ארבע ארוחות ביום, מומלץ לו להמשיך באותה מתכונת. לדברי אקשטיין, האפקט הטוב ביותר זה סידור הארוחות וכמותן לפי הנוחות ובהתאמה לסדר היום. לכן את הביקורות יש להפנות לרבדים אחרים ולא לנושא כמות הארוחות היומית. במידה ותמלאו אחר הוראותיו של דור אקשטיין ביקורות, תוכלו להגיע להישגים מרשימים ונכונים לכם.

קרדיט: דור אקשטיין

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here