קרדיט - Canva

תל אביב נחשבת עיר יקרה, על כך אין ויכוח. היא נחשבת ליקרה מבחינת נדל"ן (ובענפים רבים נוספים) גם ברמה העולמית. עדיין הדבר לא אומר שאי אפשר למצוא דירה בתל אביב למכירה במחיר שהוא סביר יחסית ואינו מתאים רק לעשירון העליון. בתל אביב ישנן שכונות רבות ולא רק אלה הנמצאות ממש במרכז העיר או בצפונה. מתווך שיש  לו ניסיון רב ומכיר את היצע הדירות באזורים השונים של העיר יוכל לסייע לכם בחיפוש דירה בעיר. באופן טבעי רבים רוצים לגור במרכז העיר כדי להיות קרובים להכל, אך הקרבה והגישה הנוחה קיימת גם אם תתרחקו מעט מהמרכז ותתמקדו בחיפוש באזור המעט דרומי יותר של העיר אשר יש בו התפתחות רבה או האזור שמעבר לאיילון על גבול גבעתיים, אזור ביצרון למשל שהוא אזור רגוע הנותן תחושה של מגורים במושב בעיר הגדולה.

מתווך: האדם להיעזר בו לקניה וגם למכירה

אם בעבר דירות נמכרו רק מפרסום מודעה בעיתון, היום הדברים מורכבים יותר. עליה במחירי הדירות הביאה לכך שאנשים בודקים היטב אפילו לפני פניה ראשונית למוכר. לכן, הן מבחינת הקונה והן מבחינת המוכר, עדיף היום להיעזר באיש מקצוע אשר התמחותו היא מציאת הדירה הנכונה לקונה ושיווק הדירה עבור המוכר כך שתימכר מהר. מתווך יבצע סינון מתאים הן עבור הקונה והן עבור המוכר. כך, הקונה לא יגיע לדירות שאינן מתאימות לו והמוכר לא יצטרך להראות את הדירה לאנשים אשר הסיכוי לעסקה איתם נמוך. חשוב למצוא מתווך המכיר היטב את האזור, כך שאם אתם מחפשים/מוכרים דירה בגבעתיים, חפשו משרד תיווך בגבעתיים המעורה בהיצע שישנו ויוכל לתווך בין קונה ומוכר בצורה הטובה ביותר.

כל היתרונות בקנית דירה או מכירתה בעזרת מתווך

היום, פניה למתווך לקניית דירה או למכירתה היא עניין שהוא כמעט מובן מאליו. אין כמעט קונים או מוכרים, במיוחד באזור המרכז שלא נעזרים במתווך. עדיין, אם יש לכם דירה למכירה ברמת גן או מעוניינים בקניית דירה באזור זה אך מתלבטים אם לפנות אל משרד תיווך ברמת גן, כמה יתרונות שיש למכירה או קניה בעזרת מתווך: מתווך יוכל לעשות עבורכם סינון אמיתי ולדאוג לכך שרק קונים רציניים יגיעו לראות את הדירה או שבתור קונים תקבלו רק הצעות עם פוטנציאל טוב למימוש. בתור מוכרים, המתווך יעשה עבורכם ברוב המקרים את העבודה הדי מתישה של מפגש ראשוני עם הקונה הפוטנציאלי כדי להראות לו את הדירה. מעבר לכך, מתווך יוכל לסייע בהשגת מחיר טוב יותר לקונה, מה שברוב המקרים יתאים גם למוכר אשר יסיים את סאגת מכירת הדירה מהר יותר.

קמחי נדל"ן הוא משרד נדל"ן מוכר באזור ת"א, ר"ג וגבעתיים. מאחוריו עסקאות מוצלחות רבות שעשו למוכרים וגם לקונים חיים קלים יותר. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here