ד''ר צוגלין והסטודנטים, חשמל זורם בכפות ידיהם עד לדיפלומה.
צילום: אלבום פרטי

רכז  מגמת הנדסת חשמל, מזה שמונה שנים, ד"ר גנאדי צוגלין, מזמין את הסטודנטים והסטודנטיות להיחשף ללימודים מאתגרים, יסודיים ובקצה עבודה נדרשת. ד"ר צוגלין גאה במרצים במגמה המביאים את המקצועיות שלהם וכלי עבודה לידי ביטוי באופנים שונים, ופותחים לסטודנטים צוהר לעולם החשמל על כל גווניו.

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה: "לצד צוות מצוין, מעבדות מובילות, הנדסת חשמל הינו מקצוע מבוקש ונדרש בתעשייה".

לפני 24 שנים עלה לישראל מאזרביג'אן, ד"ר גנאדי צוגלין, שנה אחת בלבד לאחר עלייתו ארצה, עם רסיסי שפה וקשיי קליטה, החל ד"ר צוגלין ללמד במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, לתואר הנדסאי חשמל, עשור לאחר מכן כבר התמנה למרכז המגמה הקוצר הצלחות רבות בקרב בוגריו הרבים. "היו קשיי שפה לא פשוטים, לא ידעתי כמעט עברית, והסטודנטים לא ידעו רוסית אבל לא ויתרתי, דיברתי איתם בשפה הבינלאומית, שפת הנוסחאות וכך לאט לאט התגברתי על קשיי השפה ולכן כל כך חשוב לי להזדהות היום עם סטודנטים עולים חדשים ובני מיעוטים, אשר לעיתים הם חוששים שמא השפה תהיה המחסום להצלחה ולהגשמת חלומם, אני משתף אותם בסיפורי וביחד אנחנו מצליחים להתגבר על קשיי השפה".

ד"ר צוגלין,  מאמין ובטוח כי כל מי שמצטרף למגמה מצליח לצלוח את שלשת שנות הלימוד.

"במגמה אנו מעניקים יחס אישי, חם ולבבי לסטודנטים, סטודנטים שיש להם קשיים לימודיים זוכים למעטפת תומכת ושיעורי תגבור, לא מוותרים על הסטודנטים, אנו גם מעודדים יחד עם צוות המרצים המצוין במגמה, למצוינות והישגיות". אומר ד"ר צוגלין.

יצוין כי מסלול הלימוד עד לדיפלומה הנכספת כהנדסאי חשמל, הינה שלש שנות לימוד, שני ימי לימוד בשעות הערב ויום לימוד אחד ביום שישי. "כל הסטודנטים שלנו במגמה עובדים בעבודות מסודרות ומסלול זה מאשפר להם להמשיך בשגרה עם ערך מוסף".

93% מהמתחילים את מסלול לימודי הנדסאי חשמל מסיימים, 100% הצלחה בפרויקטי הגמר ולמעלה מ-92% מהסטודנטים עובדים בתחום הנלמד.

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה: "אני מזמינה סטודנטיות וסטודנטים להצטרף להצלחה , הנדסאי חשמל הינו מקצוע מבוקש ונדרש בתעשייה".

ד''ר צוגלין והסטודנטים, חשמל זורם בכפות ידיהם עד לדיפלומה.
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here