: ד''ר סאלח יוביל את מגמת הנדסת מכשור רפואי
צילום: אלבום פרטי

"זהו אתגר עצום בשבילי לחנוך את מגמת   הנדסה רפואית התמחות במכשור רפואי. במכללת נצרת עילית יזרעאל, אומר ד"ר סאלח יעקובי, מרכז המגמה במכללה, ומוסיף: זהו מקצוע נדרש ביותר, עד כדי מעמד של מלווה רופא, כמרצה בפקולטה לרפואה אין לי ספק שנחולל בתחום זה במכללה מהפכה ממשית, השטח משווע לעובדים בוגרי  מגמת  הנדסה רפואית התמחות במכשור רפואי. איכותיים ובשביל זה אני כאן".

בימים אלה ההרשמה ללימודי  הנדסה רפואית התמחות במכשור רפואי. במכללת נצרת עילית יזרעאל נמצאת בעיצומה. ראש המגמה ד"ר סאלח יעקובי מזמין סטודנטים נוספים להצטרף ללימודי טכנולוג מכשור רפואי, "זהו מקצוע נדרש, מכובד ומלא בסיפוק" אומר ד"ר סאלח.

ד"ר סאלח יעקובי, 38, נשוי לד"ר  רופידה  ואב לתאומים בני שנה וחודשיים. ד"ר סאלח הוא איש אשכולות בעל ארבעה תארים אקדמאים בתחומי הרפואה, עובד כרופא בבית החולים 'המשפחה הקדושה' בנצרת ומרצה בשלוחת בית הספר לרפואה של אוניברסיטת בר אילן.

ד"ר סאלח ירכז את המגמה החדשה, מגמת הנדסה רפואית התמחות במכשור רפואי. במכללת נצרת עילית יזרעאל, אשר תיפתח בסמסטר זה

ד"ר סלאח מעיד על עצמו: "עבדתי בשני בתי חולים בארץ כרופא, התמחותי היא  ברפואה פנימית, אני נכון לאתגר המרגש לחנוך את מגמת הנדסת טכנולוג ומכשור רפואי במכללה, המטרה שלי היא להוביל את הסטודנטים למצוינות ואיכות מקצועית, מ אז ומתמיד אני רואה  בלימוד הסטודנטים אתגר, הצלחתי ללמד מתוך אהבת המקצוע , באופן מרתק ומעניין. תחום זה הוא נדרש  מאוד, אני רואה  בהנדסה רפואית , התמחות במכשור רפואי. כמלווה של הרופא, הנשען על הידע של ההנדסאי במכשור רפואי, זה מקצוע נדרש ומכובד. אצלנו במכללה לסטודנטים המצטיינים ממתינה עבודה מכובדת עם אופק וקידום בתחום זה".

: ד''ר   סאלח יוביל את מגמת הנדסת מכשור רפואי
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here