באדיבות המשפחה

מרגש, בני משפחתה של תמר הרמן ע"ה בעיצומו של גיוס המונים להקמת בית למשפחות חולי סרטן

איריס והרב דוד הרמן , מפיצים אור בכל יום , בכל שעה, מעשה החסד הנפלאים שהם מובילים בכל רחבי ישראל כחלק ממסע ההנצחה המופלא של ביתם האהובה , תמר , אשר נאבקה בעוז ובאמונה, במחלת הסרטן, גם בימי המאבק הפיצה תמר בדרכה המיוחדת אור ואהבה, אמונה ועוצמה לכל הסובבים אותה. בימים אלה מתחיל שלב ההתרמה השנייה לקראת הקמת בית למשפחות של חולי סרטן המלווים את אוהביהם בימים המורכבים. הבית צפוי להיות מוקם סמוך לבית החולים "העמק" , הבית של תמר ,עכשיו הזמן לפתוח את הלב והכיס למען מטרה נעלה זו.

תמר הרמן הוכרעה לאחר מאבק עוצמתי של אמונה וחסד על ידי מחלת הסרטן והיא רק בת 16.5, בשיא פריחתה .
מאז פטירתה בטרם עת פועלת משפחתה , ההורים , הרב דוד ואיריס הרמן, האחים והאחיות עוסקים מזה כשנתיים וחצי בפיעילות הפצת אור וטוב, במעשה חסד ובנתינה רבה מתוך אהבה, השליחות שמשפחת הרמן נטלה על עצמה עם הקמת עמותת :" בדרכי תמר" , מגיעה בימים אלה לשיאה במאמץ רב להקים בית , סמוך לבית חולים העמק בעפולה אשר יעניק מקום יציב למשפחות המלוות את יקירהם ,חולי הסרטן המטופלים בבית החולים העמק.
את הצורך בבית זה, " הבית של תמר" , זיהו ההורים כאשר התמודדו עם מחלת ביתם וזכו להשתמש בבית מעין זה הסמוך לבית החולים " שניידר" , בית שחסר מאוד בעמק .
בשבועות האחרונים התקיים חלקו הראשון של הקמפיין להקמת הבית, השגרירים הצליחו לגייס 400.00 ₪ , סכום ראשוני אשר כמובן אינו מספיק לרכישת " הבית של תמר" .
ההורים איריס והרב דוד פנו בימים אלה לציבור בעמק ובגליל במטרה לגייסם להשלמת הפרויקט החשוב והמשמעותי:" הבית של תמר".
"ציבור יקר, בשעה טובה ומוצלחת הצלחנו לגייס את הסכום הראשוני לקראת הקמת "הבית של תמר". כל זה קרה בזכות כל אחד ואחת מכם, השותפים הרבים שתרמו להוצאת החלום של תמרי שלנו ז"ל אל הפועל.
עכשיו אנחנו מתקדמים לשלב הבא. אנו מחפשים אנשים המעוניינים להנציח את יקיריהם בחדר אירוח בתוך הבית.
עמותת "בדרכי תמר" מקימה בית חסד לחולי סרטן ליד בית חולים "העמק" בעפולה. הבית ישמש מקום לינה עם ליווי חם ואוהב למשפחות שרוצות להיות קרובות למטופל החולה שלהן.
בבית יהיו מספר חדרי אירוח. אנו מחפשים משפחות שרוצות להנציח מישהו קרוב ללבן שנפטר, חייל, ילד, מבוגר."

באדיבות המשפחה
באדיבות המשפחה

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here