קרדיט:CANVA

סירוב כניסה לישראל יכולה להיות חוויה קשה ומתסכלת עבור אנשים המבקשים לנסוע לארץ. זה יכול להתרחש ממגוון סיבות, כולל חששות ביטחוניים, בעיות ויזה או היסטוריה של פעילות פלילית. קיימות מספר סיבות לכך שאדם פרטי עלול להיות מסורב כניסה לישראל. אלה יכולים לכלול חששות ביטחוניים, כגון חשד לפעילות טרור או קישורים לארגונים קיצוניים או  היסטוריה של פעילות פלילית. לאנשים שסורבו להיכנס לישראל עשויות להיות מספר אפשרויות זמינות לטפל בבעיה. חשוב לפנות לעורך דין המתמחה בתחום על מנת להתייעץ האם יש מקום לערער על ההחלטה, או טיפול בכל נושא הבסיס שאולי הוביל לסירוב, כגון התייחסות להיסטוריה פלילית.

תוצאות פוטנציאליות להזמנה לתשאול

עם קבלת זימון לחקירה או זימון לצורך מתן עדות מומלץ מאוד  להתייעץ עם עורך דין פלילי ולהיות מוכן לדבר. זימון לחקירה במשטרה הוא מלחיץ עבור כל אדם, בין אם הזימון הוא לצורך חקירה באזהרה ובין אם לצורך מתן עדות.  חשוב להבין את מהות הזימון, ואת הזכויות המוקנות למוזמן מכוח החוק  הכוללות את זכות השתיקה, הזכות לייצוג משפטי והזכות לסרב לענות על כל שאלה שעלולה להפליל. חשוב להבין זכויות אלו ולממש אותן כראוי כדי להגן על עצמו במהלך ההליך המשפטי וזאת ניתן לעשות רק עם יעוץ לפני חקירה בו מקבל המוזמן הדרכה כיצד עליו לנהוג, כיצד לשתף פעולה  מצד אחד, אך לא לתת מידע מיותר מצד שני.

סיוע משפטי למוזמן להיחקר

פנייה לסיוע משפטי יכולה להיות צעד חשוב עבור אנשים המקבלים זימון לחקירה. עורך דין פלילי מנוסה יכול לספק הכוונה ותמיכה בהבנת ההליך המשפטי, הגנה על זכויותיו והבטחת שכל האמירה שנאמרת במהלך החקירה תהיה מדויקת ואינה מפלילה. תוצאת זימון לחקירה במשטרה עשויה להשתנות בהתאם לנסיבות החקירה ולמידע שמסר הפרט. במקרים מסוימים, החקירה עשויה להיסגר ללא הגשת כתב אישום. במקרים אחרים, יוגש כתב אישום לכן כדי למנוע תוצאות והשלכות על עתידכם אם קיבלתם זימון לחקירה אנא התקשרו לאליהו עטר ושות' משרד עורכי דין  שעם הנסיון המקצועי שלו יברר את מהות הזימון, את זכויות הפרט שלכם, שרק עורך דין פלילי ומנוסה יכול לסייע בהגנה על זכויותיכם ולהבטיח תוצאה הוגנת וצודקת בשבילכם. צרו קשראז אנא התקשרו בטלפון: 04-3801116  זמין 24/7 כך שתיענו במהירות הראויה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here