קרדיט: Freepik

ההחלטה לעבור ניתוח היא החלטה שאין להקל בה ראש. הסיכונים של ניתוח הרמת חזה הם מזעריים כאשר זה נעשה על ידי רופא מוסמך. עם זאת, סיבוכים יכולים להתרחש במקרים מסוימים. ישנם שני סוגים של אפשרויות הרדמה לניתוח הרמת חזה: הרדמה מקומית או הרדמה כללית. הרדמה מקומית מוצעת בדרך כלל כחלופה לנשים המודאגות מתופעות הלוואי של הרדמה כללית.

ניתוח הרמת חזה המדריך המלא, מדריך זה יעזור לך להבין את הסיכונים, היתרונות והחלופות לניתוח הרמת חזה. זה גם ייתן לך כמה טיפים למה לצפות במהלך ואחרי ההליך.

במאמר זה נדבר על ההבדלים בין הרדמה מקומית לבין הרדמה מלאה. ניתוח הגדלת חזה בהרדמה כללית הוא הסוג הנפוץ ביותר. ישנם שני סוגים עיקריים של ניתוחי הגדלת חזה: הרדמה מקומית: בסוג זה של ניתוח, תהיו ערים ותרגישו קצת לחץ אך לא תרגישו כאבים במהלך הניתוח.

הרדמה מלאה בניתוח להגדלת חזה

הגדלת חזה היא הליך כירורגי המשמש לשיפור הגודל והצורה של שדיה של אישה. השתלת שתלי חזה יכולה להיעשות בהרדמה מקומית או בהרדמה מלאה, בניתוח מסוג זה, את תהי בסוג של מצב שינה ולא תרגישי שום כאב או לחץ במהלך ההליך. ניתוח הגדלת חזה הוא הליך כירורגי המחדיר שתלים לשדיים שלך כדי להגדיל את גודלם. ההבדל בין הגדלת חזה בהרדמה מקומית או מלאה הוא סוג ההרדמה שאתה מקבל במהלך הניתוח

הרדמה מלאה תכניס את המטופלת לשינה עמוקה, כך שלא תרגיש כאב במהלך הניתוח. הרדמה מלאה אורכת כ-30 דקות עד שהיא מתחילה להשפיע והיא נמשכת מספר שעות לאחר הניתוח, תלוי בכמות הניתנת. הרדמה מקומית מועדפת לעתים קרובות מכיוון שהיא מאפשרת לחולים לצאת מבית החולים מיד לאחר הטיפול

תהליך הרדמה מקומית בניתוח להגדלת חזה

הרדמה מקומית תרדים רק את האזור עליו היא מוזרקת ותתפוגג תוך מספר שעות. הרדמה כללית תרדים אותך ותשמור אותך ישן למשך זמן ארוך יותר. ניתוח הגדלת חזה הוא הליך נפוץ, כאשר למעלה מ-300,000 מבוצעים בכל שנה בכל העולם. זה הפך פופולרי יותר בשנים האחרונות והוא הצורה הנפוצה ביותר של ניתוחים קוסמטיים. ההחלטה לעבור ניתוח הגדלת חזה מבוססת לרוב על העדפה אישית. עם זאת, ישנם גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון בעת בחירה בין הרדמה מקומית או כללית לניתוח הגדלת חזה.

הרדמה מקומית מוזרקת לאזור השד כדי להקהות את התחושה. המטופל ירגיש לחץ אך לא יחוש כאב במהלך הניתוח. לוקח להרדמה המקומית כ-15-30 דקות להשפיע ונמשך כשעתיים.

איזו הרדמה עדיפה מבין השתיים

סוג ההרדמה שתקבל תלוי בהעדפה שלך, בריאותך ומורכבות הניתוח. כמו כן זה תלוי בהיסטוריה הרפואית שלך ובהמלצת המנתח. הרדמה מקומית מועדפת בדרך כלל להגדלת חזה בניתוח הרמת חזה מכיוון שהיא אינה מצריכה אשפוז לאחר מכן בבית החולים ואינה גורמת לנמנום או טשטוש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here