ההפתעה המרגשת של הילדה יערה מעפולה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

במהלך הקורונה קיימה עיריית עפולה את התחרות "המסכה של הקורונה" בסופה זכתה יערה הררי מעפולה בטאבלט חדיש אותו בחרה להעניק לילדה שזקוקה לו יותר. השבוע הוזמנה ללשכת ראש העיר שהפתיע אותה והעניק לה סיפור ילדים שנכתב בהשראת המעשה המרגש שלה.

קצת פחות מחודש לאחר שהתפרץ נגיף הקורונה והכניס את המדינה בכלל ואת תושבי עפולה בפרט לסגר כללי, החליטו בעירייה עפולה כחלק מתכנית רחבה להעסקת הילדים והנוער המרותקים לביתם, לייצר הפעלות ברשתות החברתיות כאשר אחת מה הייתה תחרות "המסכה של הקורונה של עפולה". במסגרת התחרות התבקשו הילדים להכין מסיכות משעשעות, לעלות לעמוד הפייסבוק העירוני ולתת כמה רגעים של הפוגה להורים.

ההפתעה המרגשת של הילדה יערה מעפולה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

הפוסט זכה לעשרות שיתופים ומאות תגובות ולייקים ובסיום התחרות המותחת קיבלה יערה הררי מעפולה 585 לייקים שהעניקו לה טאבלט חדיש אותו החליטה מיד לתרום אותו לילד או ילדה מעפולה שצריכים אותו יותר ממנה. ראש העיר אבי אלקבץ ששמע על המחווה היפה של יערה הקטנה, החליט מיד כי יעניק טאבלט נוסף וכך זכתה יערה הנדיבה גם במעשה טוב וגם בטאבלט חדיש. המעשה המרגש של יערה, תלמידת כיתה ו' מבית הפר "תדהר", ריגש את סופרת הילדים סיגל מגן, שהחליטה לכתוב סיפור ילדים שנכתב בהשראת המעשה הטוב של יערה ואף העניקה לו את השם "הלב הטוב של יערה".

השבוע, ראה ספר הילדים אור לראשונה וראש העיר עפולה אבי אלקבץ הזמין את יערה ואחותה סתיו ללשכתו והפתיע אותן, שוב, כאשר העניק להן את הספר שנכתב אודות האחות הקטנה והנדיבה. יערה התרגשה מאוד והודתה לראש העיר ולסופרת סיגל מגן על הספר המרגש שיישאר לה כמזכרת.

ההפתעה המרגשת של הילדה יערה מעפולה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here